تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803602659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان بورس خبر داد/2 معامله میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی خبرگزاری پانا: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به معامله میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی گفت : در بورس انرژی میعانات گازی پالایش گاز نفت ایلام معامله می شد که با هماهنگی که با وزارت نفت انجام گرفت تا 45 روز آینده میعانات گازی پارس جنوبی بدون محدودیت در عرضه معامله می شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲ تير ساعت 12:37



به گزارش خبرگزاری پانا ؛ علی صالح آبادی در نشستی خبری به عرضه های جدید بورس انرژی مانند نیتروژن مایع، نفت کوره سبک، روغن های قطران اشاره کرد و گفت: در جلسه ای با وزیر نفت مقرر شد از این پس امکان معاملات سلف فرآورده های نفتی نیز در بورس انرژی فراهم شود.
وی با بیان اینکه سازمان بورس آمادگی دارد در اسرع وقت امکان معاملات سلف فرآورده های نفتی را فراهم کند، گفت: زیرساخت های این معامله در بورس فراهم است و وزارت نفت هر گاه بخواهد می تواند این معاملات را آغاز کند.
رئیس سازمان بورس در ادامه به اهمیت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: کاربردان تالار مجازی به عنوان بستری برای آموزش کاربردی، عملی و بدون ریسک به 256 هزار نفر رسیده است. همچنین پورتال جامع امورشی با هدف آموزش 190 برنامه تصویری، 200 برنامه نوشتاری و 500 برنامه صوتی در اختیار علاقه مندان سرمایه گذاری در بورس قرار گرفته شده است که علاقه مندان می توانند از طریق ورود به تالار مجازی امکان دسترسی به این پورتال نیز فراهم شده است.
سخنگوی سازمان بورس در ادامه به برنامه رادیویی استودیو بورس اشاره کرد و گفت: این برنامه مانند سالهای گذشته فعالیت خود را ادامه می دهد فقط ساعت برنامه برای حضور پررنگ تر فعالان بازار و ارائه گزارش روزانه از ساعت 10 صبح به 15 تغییر کرده است. صالح آبادی به فعایت کمیته رسانه بازار سرمایه و اثربخشی تعامل صاحبان رسانه با سازمان بورس اشاره کرد و گفت: 13 اثر در سه ماهه نخست سال در انتشارات بورس منتشر شده است. وی تصریح کرد: اتاق فکر باحضور انجمن های حرفه ای، استادان بازار سرمایه و همچنین فعالان مختلف بازار سرمایه راه اندازی شده و چارچوب های کلی آن شکل گرفته است که می تواند حلقه اتصال خوبی بین ارکان بازار سرمایه و فعالان بازار با سازمان بورس و سایر ارکان درانجام تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها باشد.
راه اندازی مرکز میانی امضاء دیجیتال از دیگر برنامه هایی بود که صالح آبادی به آن اشاره کرد و گفت: راه اندازی مرکز میانی امضای دیجیتال همزمان با افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حرکت خوبی بود که از این پس؛ این امکان را به تمام شرکت ها، سازمان های تابعه می دهد که تمام فعالیت خود را به طور الکترونیکی انجام دهد و تمام سامانه ها از جمله کدال و ستان از این طریق صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه در گذشته این امکان تنها از طریق ورزات صنعت؛ معدن و تجارت برای فعالان بازار سرمایه امکان پذیر بود؛ گفت: با راه اندازی این مرکز علاوه بر فعالیت های سازمان بورس و ذینفعان آن؛ کارگروهی در شورای معاونان وزارت صنعت معدن تجارت تشکیل شد که این فرصت را فراهم کرد که سایر بخش ها از جمله بیمه، گمرک و مالیات هم بتوانند از این مرکز استفاده کنند.
صالح آبادی در ادامه به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه امسال نیز به خوبی برگزار شد و از نکات قوت این نمایشگاه برگزاری اجلاس IFN بود که توانست در سطح قابل قبولی با حضور فعالان کشورهای مختلف فرصت های سرمایه گذاری در ایران را تشریح کند زیرا ساخت های خوبی در این باره فراهم شده و فقط لازم است دیگران با این فرصت ها و امکانات آشنا شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن