تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعرفه هاي آب ناعادلانه است/ ضرورت اصلاح تعرفه ها از سوي وزارت نيرو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان
تعرفه هاي آب ناعادلانه است/ ضرورت اصلاح تعرفه ها از سوي وزارت نيرو
بندرعباس - خبرگزاری مهر: استاندار هرمزگان گفت: پايين بودن تعرفه هاي آب با توجه به اهميت آب به عنوان عامل توسعه و رفاه يك جامعه، ناعادلانه است.



به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادری صبح دوشنبه در نشستي با مديران آب استان با اشاره به وضعيت نگران كننده منابع آبي استان ، كم آبي را يك بحران عمومي در كشور خواند و گفت: در حال حاضر 517 شهر در كشور با چالش كم آبي مواجه اند كه در اين استان 12 شهر در معرض تنش كم آبي قراردارند. دكتر جادري افزود: ضرورت نهادينه ساختن فرهنگ صرفه جويي درمصرف آب از جمله دغدغه هاي جدي است كه مسئولان آب استان بايد نسبت به آن حساسيت بيشتري داشته باشند.
 
وي آغاز هفته صرفه جويي را فرصتي مغتنم براي فرهنگ سازي مصرف بهينه دانست و گفت: اطلاع رساني و آگاه سازي مردم از طريق ظرفيت هاي رسانه اي و حضور مسئولان آب در تريبون هاي نماز جمعه و مساجدِ شهرهاي استان از مهمترين راهكارهاي موثر در نهادينه شدن فرهنگ صرفه جويي است.  
 
رييس شوراي عالي آب در استان در ادامه با بيان اينكه پايين بودن تعرفه هاي آب با توجه به اهميت آب به عنوان عامل توسعه و رفاه يك جامعه، ناعادلانه است، بر ضرورت اصلاح تعرفه هاي آب از سوي وزارت نيرو تاكيد كرد.
 
جادري با اشاره به اينكه؛ خشکسالی در هرمزگان وارد چهاردهمين سال خود شده و بحران کم آبی در استان شدت گرفته، تصريح كرد: مدیریت بر منابع موجود و اهتمام جدي مردم به عنوان ذي نفعان اصلي و مصرف كنندگان آب براي گذر از این برحان ضروری است.



۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن