تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار بندرگز برکنار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان جهانشاهی:
شهردار بندرگز برکنار شد
بندرگز - خبرگزاری مهر: نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرگز با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح شهردار بندرگز اعلام کرد که شهردار این شهر برکنار شد.



فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بعد از ظهر روز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر بندرگز، اعضای شورا با 4 رای موافق و یک رای مخالف شهردار این شهر را برکنار کردند. وی افزود: بعد از برکناری ایمان درزی، حسم جمال معاون عمرانی وی به عنوان سرپرست شهرداری بندرگز معرفی شد. وی تصریح کرد: هنوز دستور کاری از سوی رئیس شورا برای انتخاب شهردار جدید اعلام نشده است. جهانشاهی گفت: بعد از برکناری شهردار تماس های تلفنی و مراجعات متعددی از سوی شهروندان برای پیگیری این موضوع شده است. وی روز گذشته در گفتگویی با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که برکناری ایمان درزی به دلیل اختلافات شخصی اعضا با شهردار است و به همین دلیل بازخوردهای منفی در بین شهروندان این شهرداشته باشد. گفتنی است، ایمان درزی در زمان انتخاب با 3 رای موافق و 2 رای ممتنع به عنوان شهردار بندرگز انتخاب شده بود.


۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن