تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت نیروی انسانی کارآمد از اولویت های مهم دانشگاه علوم پزشکی زنجان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تربیت نیروی انسانی کارآمد از اولویت های مهم دانشگاه علوم پزشکی زنجان است زنجان- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تربیت نیروی انسانی کار آمد و نخبه از اولویت های مهم این دانشگاه است.


به گزارش ایرنا، علیرضا بیگلری روز دوشنبه درمراسم تودیع و معارفه معاونان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی این استان، به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و زیده در رشته های مختلف را نیاز اساسی هر جامعه ای عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری در این بخش به طور یقین نتایج مفید و مثبتی به همراه دارد.
وی یادآورشد: در گذشته تعداد رشته های مختلف این واحد دانشگاهی روند روبه رشدی داشته و بر این اساس هم اکنون کیفی سازی مورد توجه جدی قرار گرفته است.
بیگلری افزود: هم اکنون سه هزارو 60 دانشجو در 9 دانشکده و تعداد 50 رشته درمقاطع مختلف تحصیل می کنند و ارتقا بخشی مطالب آموزشی می تواند بسیاری از معضلات بوجود آمده در این بخش را به حداقل برساند.
وی بابیان اینکه هم اکنون 300 نفر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی این استان به تدریس مشغول هستند، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده روند فراخوان و جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه متناسب با نیازها و همزمان با سراسر کشور انجام شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، با تاکید بر اینکه حوزه بهداشت و درمان کشور در گذشته با چالش و موانعی مواجه شده است، گفت: تمامی متولیان حوزه بهداشت و در راس آن دولت تدبیر و امید درصدد رفع مشکلات بوجود آمده در این بخش وایجاد رضایتمندی در میان عموم مردم است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول سلامت از جمله اقدامات مهم دولت به شمار می رود و تا کنون هشت عنوان بسته این طرح عملیاتی شده که باگذشته زمان کوتاه از اجرای آن برکات فراوانی داشته است.
بیگلری تداوم اجرای این طرح را در گرو مشارکت فعالانه مردم و رفع تدریجی نواقص آن عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم ˈمهدی اسکندریˈ به عنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان معرفی و از خدمات ˈرضا شروین بدوˈ معاون آموزشی قبلی این دانشگاه تقدیر شد.
596/7320

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن