تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با همت استاندارلرستان آینده امیدوار کننده ای برای استان ترسیم شد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده سلسله و دلفان : با همت استاندارلرستان آینده امیدوار کننده ای برای استان ترسیم شد است خرم آباد - ایرنا- نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت :با همت استاندار و همراهی دولت اگر روند توسعه و سازندگی در لرستان ادامه یابد چشم انداز خوب و امیدوار کننده ای آینده لرستان ترسیم شده است.


حجت الله سوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایر نا افزود :موتور متحرکه توسعه هر استان استاندار است و مهندس بازوند به عنوان ناخدای سازندگی در لرستان بصورت شبانه روز عزم جدی برای حل مشکلات مردم و سازندگی لرستان دارند و تلاش های دلسوزانه و شبانه روزی مهندس بازوند بارقه امید را در لرستان زنده کرده است .
وی افزود : امیدواریم این تلاش ها وپیگیرها نتیجه دهد و نماینده عالی دولت بدون توجه به مسائل حاشیه ای بتواند برنامه ها ی توسعه و سازندگی را در لرستان عملیاتی کند .
این نماینده مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی قدردان خدمات ، تلاش ها وپیگری های استاندار لرستان جهت توسعه این استان هستند افزود : نمایندگان لرستان در دیدار اخیر خود با ریئس جمهور با ابراز رضایت از عملکرد نماینده عالی دولت در لرستان خواستار حمایت همه جانبه دولت برای به ثمررسیدن برنامه و طرح های توسعه ای مدیریت ارشد استان شدند.
سوری معتقد است: مدیرارشد استان فردی بومی است که به نیازها و مشکلات لرستان اشراف کامل دارد با دلسوزی در جهت رفع نیازها و حل مشکلات استان گام بر می دارد و توانسته است در مدت کوتاه خدمت خود گامهای بلندی را برای پویایی اقتصاد لرستان ، خارج شدن طرح های نیمه تمام از رکود و دعوت از سرمایه گذاران بردارد.
سوری ادامه داد :امروز تمام سیاسیون هردو جناح، نخبگان ،افراد اهل فکر و اندیشه و مردم قدردان لرستان به توانمندی مهندس بازوند اعتقاد دارند و با امید به آینده می نگرند.
این نمایندگان مجلس بابیان اینکه وضعیت اقتصاد لرستان یک وضعیت نگران کننده است افزود :رتبه نخست بیکاری لرستان درد آور است و اگر بخواهیم برای مسئولان دلسوز مسائل حاشیه ای درست کنیم لرستان بازهم چون گذشته از قافله توسعه عقب خواهد ماند و این موضوع به همه جریانهای سیاسی و مردم لرستان ضرر و زیان می رساند.
سوری یاد آور شد : یکی از عوامل توسعه نیافتگی لرستان در گذشته مسائل حاشیه ای سیاسی بوده که لرستان نتوانسته در جایگاه واقعی خود با این ظرفیت ها و پتانسیل ها قرار بگیرد و حاصل آن مقام اول بیکاری در سطح کشور وسرانه کم درآمدی مردم است.
وی ادامه داد: از تمام گروه های سیاسی سیاسیون و افراد اهل نظر و اندیشه می خواهم با توجه به وضعیت نگران کننده لرستان با همدلی وحدت و همبستگی یار و مدکار استاندار باشند و اگر هم نقدی دارند در فضای صمیمی آنرا مطرح کنند و از حاشیه سازی و ایجاد یاس و نامیدی پرهیز کرده تا روند سازندگی که در لرستان آغاز شده ادامه یابد و به یاری خدا ثمربخش شود.
7270/630

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن