تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802207377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ سركرده با شليك پليس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرگ سركرده با شليك پليس
اعضاي باند سارقان خشن پايتخت در يك عمليات 18‌ساعته يكي پس از ديگري دستگير شدند. سركرده اصلي اين باند در جريان تعقيب و گريز با شليك مأموران كشته شد.


به گزارش خبرنگار ما، دوم خرداد مأموران گشت كنترل پليس آگاهي تهران به يك مزدا 3 در ميدان رازي كه دو سرنشين داشت، مشكوك شدند و پس از استعلام مشخصات آن دريافتند مزدا سرقتي است، بنابراين به راننده آن دستور ايست دادند. اما راننده بدون توجه به دستور مأموران با سرعت زياد از محل گريخت. تعقيب و‌گريز ادامه داشت تا اينكه مأموران لاستيك ماشين را هدف گلوله قرار دادند و سارقان در ترافيك ميدان قزوين از خودرو پياده شدند و پس از سرقت يك موتور در شلوغي خيابان به سمت مأموران تيراندازي كردند و موفق شدند از دست آنها فرار كنند. كارآگاهان با توجه به سرنخ‌هايي كه به دست آورده بودند، موفق شدند سارقان متواري را شناسايي كنند.
 با گذشت دو روز، كارآگاهان مخفيگاه اعضاي اين باند را شناسايي كردند و عمليات دستگيري آنها در دستور كار اداره يكم پليس آگاهي قرار گرفت. بررسي‌هاي پليس هم نشان داد اعضاي اين باند علاقه زيادي به سرقت مزدا3 دارند.
تحقيقات ادامه داشت تا اينكه صبح روز بيستم خرداد مأموران گشت آگاهي در محدوده جنوب غرب تهران به يك مزدا3 ديگر كه دو سرنشين مرد و يك سرنشين زن داشت، مشكوك شدند اما آنها در يك تعقيب و گريز در خيابان جيحون با چند خودرو تصادف كردند و مجبور شدند با پاي پياده از دست مأموران فرار كنند.
سركرده اصلي باند با اسلحه به سمت مأموران و مردم تيراندازي ‌كرد و قصد گروگانگيري يكي از عابرين پياده را داشت كه سرانجام به ضرب گلوله مأموران پليس كشته شد. دو نفر ديگر نيز با تيراندازي هوايي مأموران دستگير شدند و از آنها يك كلت كمري شاه‌كش كشف و ضبط شد.
متهمان در جريان بازجويي‌ها همدستان خود را معرفي كردند. بدين ترتيب كارآگاهان موفق شدند در اولين مرحله از عمليات خود ۱۸ عضو اين باند را كه دو نفر آنها زن بودند، دستگير كنند.
بدين ترتيب مخفيگاه دومين عامل اصلي اين باند در اسلامشهر تحت كنترل درآمد تا اينكه مأموران دريافتند كه او قصد دارد با يك مگان سرقتي همراه همدستش فرار كند. متهم به محض اينكه متوجه مأموران شد با سرعت وارد زمين‌هاي كشاورزي اطراف اسلامشهر شد و قصد داشت از راه‌هاي فرعي فرار كند اما با هماهنگي‌هاي انجام شده با نيروي انتظامي بلافاصله يك فروند بالگرد براي تعقيب و گريز هوايي متهم به محل عمليات اعزام شد تا اينكه سرانجام كارآگاهان پس از شليك چند تير موفق شدند مگان را متوقف و متهمان را كه مجروح شده بودند، دستگير كنند.
با دستگيري اين 20 متهم در يك عمليات 18 ساعته كارآگاهان موفق شدند مالخر اموال سرقتي را نيز كه از اتباع افغان بود، دستگير كنند.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اينكه 15 نفر از اين متهمان داراي سابقه دستگيري و سرقت‌هاي مسلحانه هستند، گفت: چهار زن در اين عمليات دستگير شدند كه از دو نفر آنها براي عادي جلوه دادن فروش لوازم و طلاهاي سرقتي استفاده مي‌كردند و دو نفر ديگر به دليل ارتكاب جرم ديگري دستگير شدند كه پرونده آنها به طور جداگانه بررسي مي‌شود.
سرهنگ محمديان ارزش اموال مسروقه را بيش از ۵۰۰ ميليون تومان عنوان كرد و افزود: با توجه به آنكه تحقيقات از اعضاي اين باند همچنان ادامه دارد و اعضاي اين باند اقدام به سرقت از منازل نيز كرده بودند، لذا ارزش سرقت‌ها بسيار بيشتر از اين رقم است به طوريكه تاكنون بيش از ۵۰ مالباخته موفق به شناسايي متهمان شده‌اند.
وي با اشاره به اينكه سركرده باند با وجود دارا بودن چندين فقره درگيري مسلحانه در خارج از زندان به سر مي‌برد، افزود:متأسفانه به دليل اطاله دادرسي در برخي از پرونده‌ها قضات پيش از محكوميت فرد مجبور مي‌شوند قرار وثيقه متهمان را بپذيرند و آنها را با قرار قانوني آزاد كنند. سركرده اين باند نيز با وجود دارا بودن سابقه درگيري مسلحانه هنوز دوران محكوميت خود را نگذرانده بود و با قيد وثيقه آزاد شده بود.
 رئيس پليس آگاهي پايتخت در پايان به مجرمان و سارقان خشن هشدار داد: پليس آگاهي بر عملكرد تمام مجرمان سابقه‌دار اشراف كامل دارد. به تمام مجرمان هشدار مي‌دهم نمي‌توانند از دست قانون فرار كنند، چراكه امروز پليس يك نيروي توانمند است و با استفاده از كارآگاهان زبده و با كشف كوچك‌ترين سرنخ به وسيله امكانات پيشرفته‌اي كه در اختيار دارد مي‌تواند در كوتاه‌ترين زمان ممكن آنها را شناسايي و دستگير كند. به گفته سرهنگ محمديان، مالباختگاني كه از سوي سرنشينان مزدا 3 مورد سرقت يا زورگيري با تهديد اسلحه قرار گرفته‌اند مي‌توانند براي شناسايي و پيگيري پرونده خود به اداره يكم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 02 تير 1393 - 09:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن