تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816614985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغان نگذارند حریم‌ها شکسته شود/ تبلیغ صبر می‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت‌الاسلام موسوی هوایی:
مبلغان نگذارند حریم‌ها شکسته شود/ تبلیغ صبر می‌خواهد
قم - خبرگزاری مهر: معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ نیاز به صبر و استقامت دارد گفت: مبلغان نباید بگذارند حریم‌ها شکسته شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی هوایی ظهر یکشنبه در هم‌اندیشی استادان آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی که در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: قرآن کریم سند جامع همه انبیا و اولیای الهی است که برای نجات همه موجودات نازل شده است. وی افزود: خدای متعال که حکیم علی الاطلاق است آیات قرآن را پیوند عمیقی به هم داده و حتی جایگاه آیات را مشخص کرده است. معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، با قرائت آیاتی از قرآن کریم که به زوایای مختلف تبلیغ اشاره دارد اظهار کرد: وقتی خدای متعال دستوری می‌دهد و این دستور قطعی می‌شود مومنین نباید بگویند نظر و تحلیل ما به گونه دیگری است. وی به برخی شبهات وهابیون اشاره کرد و گفت: عطف رسول به الله بزرگ‌ترین تودهنی به وهابیون است. این مهم در بیشتر آیات الهی استدلال می‌شود. حجت‌الاسلام موسوی هوایی تاکید کرد: در جای جای قرآن کریم پاسخ‌های زیبا و قطعی نسبت به بیشتر نظرات وهابیون وجود دارد و جا دارد این پاسخ‌ها احصا شود. به گفته وی وهابیون برای وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) هم شانیت قائل نیستند، جز اینکه ایشان تنها آیات الهی را از طریق وحی منتقل کرده است. معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: کسی که از خداوند و پیامبر عصیان بکند دچار گمراهی آشکار می شود. تبلیغ باید متناسب باشد حجت‌الاسلام موسوی هوایی تبلیغ را یک تکلیف و سنت الهی دانست که باید حد و اندازه داشته باشد چراکه تبلیغ نمی‌تواند در هر جایی و در مورد هر چیزی باشد. معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در تبلیغ نباید عصیان خدای متعال و پیامبر بشود. این همه مقاتل که بدون استناد برای مردم نقل می شود کذب است. وی با بیان اینکه تبلیغ برای هر قشر، سن و آداب و رسوم فرق می کند اظهار کرد: یکی از کارهایی که در برنامه های آموزش های تخصصی در دست اقدام داریم، آموزش روش رساندن پیام الهی است. وی با تاکید بر اینکه مبلغ نباید مسائل قومی و خویشاوندی را در تبلیغ دخیل کند تصریح کرد: روحانی نباید در جایی صیغه بخواند که وضع حلال و حرام در آن مراسم رعایت نشده باشد.

نباید حرمت‌ها جلوی مبلغان شکسته شود حجت الاسلام موسوی هوایی تاکید کرد: فیلم های فراوانی در فضای مجازی موجود است که نشان می دهد حرمت ها شکسته شده است. وی خطاب به مبلغان گفت: نگذارید حریم ها شکسته شود. شما همان روحانی سنگین و باوقاری هستید که نباید جلوی شما حرمت ها شکسته شود. معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مبلغ باید اهل سبحان الله باشد. وی اظهار کرد: نتیجه رسالت پیامبران این است که انسان را از ظلمت های هر لحظه، خارج و به سمت نور هدایت می کند. حجت الاسلام موسوی هوایی افزود: در بین طلبه های جوان و فاضل افرادی هستند که مرزهای پیچیده ای که دشمنان بین دین و مسائل انحرافی ایجاد کردند را پیدا کرده و برای مردم توضیح می‌دهند. چهار وظیفه انبیای الهی وی تبیین دین، عمل به دین، تربیت شاگردان خاص و حاکمیت دین بر جامعه را چهار وظیفه همه انبیا و اولیای الهی دانست و تاکید کرد: سیره عملی همه اهل بیت این بوده که در هفته چهار روز بعد از نماز صبح به سجده می رفتند و طلوع آفتاب سر از سجده بر می داشتند. حجت‌الاسلام موسوی هوایی با بیان اینکه تبلیغ صبر می‌خواهد اظهار کرد: تمام تلاش انبیای الهی این بوده که با صبر و استقامت، دین را در جامعه حاکم کنند. به گفته معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، مسلط کردن دین در جامعه دو محور دارد؛ اول باید طاغوت را نفی کنند و دوم اینکه حکومت خدا را اثبات کنند. بنابراین دشمن شناسی باید یکی از اساسی ترین آموزش‌های سازمان تبلیغات اسلامی باشد. وی چهار وظیفه مهم آموزش سازمان تبلیغات اسلامی را دادن محتوای تبلیغ، ارائه روش تبلیغ، اطلاع رسانی راجع به مسائل فرهنگ دینی و علم افزایی ذکر کرد و گفت: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که طلبه از نظر علمی و حوزوی رکود نداشته باشد.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن