تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804003934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 10 هزار واحد صنفی در قدس/ تمام واحدهای صنفی موظف به پرداخت مالیات هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران فردی اعلام کرد:
فعالیت 10 هزار واحد صنفی در قدس/ تمام واحدهای صنفی موظف به پرداخت مالیات هستند
قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار قدس از فعالیت 10 هزار واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی واحدهای صنفی موظف به پرداخت مالیات هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، نورمحمد فردی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ اصناف که به مناسبت روز اصناف با حضور مسئولان و اعضای اتحادیه های صنفی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سطح کشور کشور حدود پنج هزار و 200 صنف شناخته شده وجود دارد که جمعیتی بالغ بر هشت میلیون نفر در این اصناف فعالیت می کنند. وی افزود: 30 درصد تولیدات داخلی کشور مربوط به اصناف و بازار است پس برای رونق و توسعه اقتصادی کشور که یکی از اصلی ترین سیاست های دولت تدبیر و امید است، باید به تولید اصناف نیز توجه ویژه داشت زیرا هم نرخ اشتغال بالا می رود و هو توان اقتصادی افزایش پیدا می کند. این مسئول ادامه داد: قدس دارای 10 هزار واحد صنفی و بیش از هزار و 500 واحد صنعتی است که با این ظرفیت و قابلیت بالا نباید بیکاری در این شهرستان وجود داشته باشد این در حالیست که در حال حاضر نرخ بیکاری این شهرستان حدود 14 درصد است، مسئولان برای رفع این مشکل از هرگونه سرمایه گذاری در قدس حمایت می کنند و بستر لازم را برای این امر فراهم کرده اند. فردی عنوان کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به پرداخت مالیات هستند، از امروز تا پایان تیرماه با مراجعه به اداره امور مالیاتی اظهار نامه مالیاتی خود را پر کنند، زیرا همین مالیاتها است که فضای شهر را آماده زندگی و فعالیت شهروندان می کند و این در واقع حق مردم است که باید پرداخت شود.

فرماندار قدس همچنین در پایان سخنان خود خبر داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح قدس یکی از اصلی ترین مسایل مردم و شهروندان است، در جلسه ایی که هفته گذشته با حضور نماینده مردم در مجلس و استاندار و اعضای شورا برگزار شد، مقرر شد که استانداری سه میلیارد تومان و شورا و شهرداری قدس نیز سه میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق کنند تا پایان سال پل به صورت کامل افتتاح شود.

در ادامه جلسه مذکور رئیس اتاق اصناف با تبریک این روز اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار واحد صنفی در قدس فعال هستند که با ساماندهی های صورت گرفته توسط اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت هفت هزار و 237 واحد با پروانه کسب فعالیت می کنند و حدود دو هزار واحد نیز در حال کسب پروانه هستند.

ذوالفقار کمالی افزود: در سال 92 اتاق اصناف شهرستان در بحث آموزشی فعالیت چشمگیری داشته به نحوی که هزار و 515 نفر در کلاسهای آموزشی شرکت کرده و گواهینامه کسب کردند.

وی اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، امور مالیاتی و امور بازرسی در برگزاری این کلاس ها با اتاق اصناف همکاری کردند و در همین راستا دو بار رتبه برتر آموزش در استان را به خود اختصاص دادند، حضور در این کلاس ها برای تمامی افرادی که در واحدهای صنفی فعالیت می کنند ضروری است.

این مسئول ادامه داد: در سال 92 سه نمایشگاه طرح ضیافت، پاییزه و عرضه مستقیم کالا در شهرستان برگزار و با استقبال مطلوب شهروندان مواجه شد، طبق برنامه ریزی قرار است که برای سال 93 نیز از پنج تیرماه نمایشگاه طرح ضیافت به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان برای ارائه خدمات و مایحتاج مردم برپا می شود.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن