تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مناطق روستائی نقش مهمی در تولید و اقتصاد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری مرکزی توسعه مناطق روستائی نقش مهمی در تولید و اقتصاد دارد اراک - ایرنا- مدیر کل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: توسعه مناطق روستایی همگام با شهرها از برنامه های اساسی مسئولان استان است که این امر نقش مهمی در تولید و اقتصاد پویا در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان خواهد داشت.


ˈسیامک سلیمانیˈروز یکشنبه در نشست یک روزه بخشداران استان مرکزی در محل سالن پیامبر اعظم(ص) در اراک افزود: اگر در روستاها توسعه متوازن برقرار شود، شاهد آبادانی و رونق اقتصادی در این مناطق و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها خواهیم بود.
وی، با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مسئولان ایجاد اشتغال پایدار و درآمد مناسب برای آحاد مردم است، گفت: دفتر امور روستایی در حال تدوین سند توسعه روستاها و شناسنامه اقتصادی این مناطق است.
مشاور اقتصادی و برنامه ریزی استاندار مزکزی نیز شناخت ظرفیت ها و سپس برنامه ریزی و اجرایی کردن آن را از ملزومات تقویت روستاها دانست گفت : نقش بخشداران در اجرای برنامه تحول اقتصادی دولت بسیار مهم است .
ˈعلی یوسفی ˈ افزود: بخشداران باید به نیاز های اساسی روستا توجه ویژه کنند و برنامه ریزی چند جانبه داشته باشند و الگوی متناسب با نیاز های روز جامعه به خصوص در امر کشاورزی و دامداری در روستاها آموزش داده شود.
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم نگاه اقتصادی و توسعه محور داشته باشیم باید به اشتغالزایی در روستاها و مناطق دور دست بیشتر اهمیت داده شود.
در این نشست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد امام(ره) استان مرکزی به بیان همکاریهای متقابل در راستای توسعه روستاها پرداخته و به سوالات بخشداران پاسخ گفتند.
در این نشست بر تهیه شناسنامه اقتصادی ، کلرزنی مرتب آب شرب ، شناسائی افراد سرمایه دار و دعوت از آنان به منظور ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال زایی، کارآفرینی و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سطح روستاها توسط بخشداران تاکید شد.
368 هزار و 958 نفر از جمعیت یک میلیون و 413 هزار و959 نفری استان مرکزی بر اساس آمار سرشماری سال 90 ساکن مناطق روستایی هستند.ک/2
559/7111

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن