تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست و دومین همایش ارگان های دریایی سوم وچهار تیرماه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیست و دومین همایش ارگان های دریایی سوم وچهار تیرماه برگزار می شود تهران - ایرنا - رییس مرکز پژوهشکده اقیانوسی شناسی و علوم جوی از برگزاری بیست و دومین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور طی روزهای سوم و چهارم تیرماه سال جاری خبر داد.


به گزارش ایرنا، وحید چگینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این همایش همزمان با روز جهانی دریانورد با شعار نقش اجرای موثر مقررات و آموزش در توسعه دریامحور در مرکز همایش حکمت پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار می شود.
به گفته وی، این همایش در چهار میزگرد نقش اجرای موثر مقررات در تامین ایمنی و امنیت و حفظ محیط زیست دریایی، نقش منابع انسانی در اجرای موثر قوانین و مقررات دریایی، اقتصاد حمل و نقل دریایی و نقش بنادر در توسعه دریا محور و نقش علوم و فنون دریایی و شیلات در توسعه دریامحور با حضور متخصصان و اساتید حوزه بندر و دریانوردی برگزار خواهد شد.
دبیر بیست و دومین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور، اظهار داشت: تاکنون 80 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از بین آن 12 مقاله برای سخنرانی در این میزگردها انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی زیادی از مقالات نیز به صورت شفاهی و پوستر در این همایش ارایه می شود، گفت: در مجموع همه ارگانهای دریایی کشور در برگزاری این همایش مشارکت و همکاری می کنند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با برسی نتایج 21 همایش گذشته تلاش می کنیم در این همایش به یک هماهنگی خوبی با تمام ارگان های دریایی برسیم.
محمد سعیدنژاد افزود: تاکنون با برگزاری این همایش ها به هماهنگی خوبی در زمینه تنظیم مقررات و الزامات قانونی، توسعه حمل و نقل دریایی و گردشگری رسیده ایم و تلاش می کنیم که در بیست و دومین همایش نیز به مسایل مهم توسعه دریا محور و افزایش سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این حوزه برسیم.
وی یادآور شد: بررسی ها نشان می دهد که در 21 همایش گذشته تقریبا 70 درصد تصمیمات محقق شده و اجرای برخی از تصمیمات نیز به مدت زمان زیادی نیاز دارد.
اقتصام(3)1108**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن