تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820069062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنده نگهداشتن یاد شهدا مهمترین رسالت مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین محمدی:
زنده نگهداشتن یاد شهدا مهمترین رسالت مسئولان است
قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون شهدا و خانواده آنهاست و همه مردم و مسئولان وظیفه دارند یاد و نام آنها زنده همواره نگهدارند.



به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای قاقازان شمالی شنبه شب با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از مسئولان استان در روستای خزران برگزار شد. داود محمدی در این یادواره اظهارداشت: تبعیت از ولایت و رهبری از رسالتهای شهدای ما بود را اصل عمل خود قرار می دادند. وی ضمن تقدیر از برگزارکننندگان میهمانی لاله های آسمانی و تشکر از زحمات سردار آبنوش فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) گفت: شهداء تبعیت از ولایت و رهبری را اصل عمل خود قرار می دادند و برای امنیت و آرامش ما و دفاع از میهن، جان خود را فدا کردند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا یاد و خاطره شهدا با برگزاری یادواره ها زنده نگهداشته شود و ارزشهای این دوران به نسل آینده منتقل شود.

در ادامه مرتضی روزبه استاندار قزوین گفت: شهدا راه رسیدن ما به آرمانها هستند هرچند که دشمنان این راه را دشوار و پیچیده و پرپیچ وخم کرده‌اند.

روزبه یادآورشد: شهدا همانند چراغ و تابلوی راهنمای مسیر هستند که می توانند ما را از انحراف در رسیدن به آرمانها و مسیرهای پرخطر حفظ و راهنمایی کنند.

وی افزود: امروزه مردم و مسئولان نیازمند تذکر هستند تا از مسیر ارزشها فاصله نگیرند و برگزاری این یادبودها بهترین فرصت برای یادآوری ارزشها و وظایف همه ماست.

روزبه بیان کرد: در انقلاب اسلامی ایران شهدا کار بزرگی انجام دادند و فاصله ما را با تاریخ اسلام نزدیک کردند و آنچه را که انبیاء و امامان در تاریخ گفتند شهدا به آن عمل کردند.

استاندار قزوین در پایان با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در ماه شعبان بشارت ماه میهمانی خدا را دادند و ما هم باید خود را آماده استقبال از این ماه پرخیر و برکت کنیم.

در ادامه این مراسم قندی بخشدار قاقازان شمالی در خصوص اهداف برگزاری یادواره شهدا مطالبی بیان کرد.

 


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن