تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801284816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت: خرید گندم کشاورزان آذربایجان شرقی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت: خرید گندم کشاورزان آذربایجان شرقی آغاز شد تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت گفت: طرح خرید گندم از کشاورزان آذربایجان شرقی بر اساس برنامه ریزی کارشناسان آغاز شد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این شرکت، علی شامی نژاد اظهار کرد: طرح خرید گندم در مناطق خداآفرین و حاشیه های رودخانه ارس با توجه به شرایط گرم آب و هوایی زودتر از دیگر مناطق استان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: در این زمینه مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت و تعاونی های روستایی زیر نظر کارشناسان امر و با هماهنگی این شرکت شکل گرفته و نسبت به خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان اقدام و وجوه مربوطه نیز از طریق بانک عامل سپه به حساب کشاورزان واریز می شود.
شامی نژاد با بیان نرخ 10 هزار و 500 ریالی خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت اعلام شده از طرف دولت برای خرید تضمینی گندم مطلوب کشاورزان است، رغبت و علاقه مندی بیشتری در بین کشاورزان برای تحویل گندم به مراکز خرید دولتی مشاهد می شود.
وی ادامه داد: تاکنون نزدیک به یکهزار و 500 تن گندم پس از آزمایشات لازم از کشاورزان استان خریداری شده و پیش بینی می شود میزان خرید گندم امسال نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری داشته باشد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت از آمادگی کامل مراکز خرید این شرکت برای حمل و تحویل گندم کشاورزان در هر نقطه از استان خبر داد.
7240/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن