تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار یزد: حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار یزد: حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی حفظ شود یزد - ایرنا - فرماندار یزد بر نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی در سطح شهرستان تأکید کرد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری یزد ˈ محمود شاکری شمسیˈ در جلسه بررسی مسائل احتمالی منکرات در ماه مبارک رمضان در محل فرمانداری گفت: مسئولان و نهادهای مرتبط باید در خصوص احیای این فریضه و حرمت ماه مبارک رمضان اهتمام لازم را داشته باشند تا از شکسته شدن حرمت این ماه جلوگیری شود.
فرماندار اظهار داشت: جلوگیری از تظاهر به روزه خواری در این ماه مبارک، یکی از مواردی است که می تواند در حفظ حرمت این ماه موثر باشد.
وی با اشاره به فضیلت بسیار ماه مبارک رمضان، ادامه داد: باید همه ما خود را برای حضور در این ماه مبارک، آماده کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از فضایل بی شمار آن بهره مند شویم.
شاکری شمسی در پایان بر برنامه ریزی مناسب در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی توسط دستگاههای مسئول تأکید کرد.
در این جلسه تمهیدات لازم در خصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و حفظ حرمت این ماه اندیشیده شد.
در این نشست اعلام شد : برای اولین بار در سطح استان یزد و از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد مراسم جشنی با حضور ˈروزه اولی هاˈ برگزار خواهد شد.
ضمناً مقررگردید ادارات ، نهاد ها و مجامع با اجرای برنامه های مناسب نسبت به حاکم نمودن فضای رمضانی در جامعه اقدام نمایند.ک/1
650

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن