تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803587146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان جلوی زمین خواری در جاسک را بگیرند/ قاچاق سوخت خانمان سوز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان آیت الله نعیم آبادی:
مسئولان جلوی زمین خواری در جاسک را بگیرند/ قاچاق سوخت خانمان سوز است
سیریک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه سرمایه گذاری جدای از زمین خواری است، گفت: مسئولان با جدیت بیشتری مقابل زمین خواران بایستند و نگذارند تا افرادی به بهانه سرمایه گذاری اراضی جاسک را تصرف کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح یکشنبه در مسجد صاحب الزمان سیریک در جمعه علمای اهل سنت و شیعه، مسئولان و مردم سیریک با بیان اینکه شما برای حجت الادسلام صفایی امام جمعه منصوب شده شهرستان یک نعمت هستید و همچنین ایشان هم به طور متقابل یک نعمت برای شما محسوب می شود اظهارداشت: این انتصاب را به فال نیک می گیریم که با همکاری و مشورت همه شما و ائمه جماعات اهل سنت و تشیع بوده و انتخاب خوبی برای چنین منطقه در نظر گرفته شد. آیت الله نعیم آبادی در آئین معارفه امام جمعه سیریک با بیان اینکه شامه زمین خواران خیلی قوی است گفت: افراد سودجو و دلال زمانیکه متوجه توسعه جاسک شدند به بهانه های توسعه و سرمایه گذاری اقدام به چپاول زمین های این شهرستان می کنند. وی با تاکید بر اینکه مسئولان از خواب بیدار شوند، عنوان کرد: با سرمایه گذاری مخالف نیستیم ولی با زمین خواری مخالفیم. این سرمایه گذاری نیست که یک شبه دهها میلیارد به جیب بزنند بدون اینکه زحمتی متحمل شوند. به آنچه می گویم مصمم و نسبت به آن پاسخگو هستم. آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه بیایم همدیگر را باور کنیم تصریح کرد: اختلاف نباید وسیله دعوا شود بلکه در خیلی جاها این اختلافات فقهی و فکری است و این هم طبیعی است. هیچ وقت به دنبال مچ گیری از همدیگر نباشیم و پرداختن به حضانتهای نادرست گذشته کاری بسیار اشتباه است. وی در ادامه به بحث قاچاق گازوئیل پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی در راس خود رهبری دارد که قاچاق سوخت را حرام می دانند و نمی شود که قاچاقچیان این کار حرام را فقط سفره خودشان بداند. وی در ادامه سخنان خود اطاعت از اولوالامر زمان مقام معظم رهبری که ایشان را ولی نعمت دانست و  گفت: طبق موازین سنی و شیعی مقام معظم رهبری اولوالامر ما مسلمانان جهان است و اطاعت از ایشان بر ما واجب است.

وی با بیان اینکه عراق بی بسیج بود ،اشاره ای به تحولات عراق کرد و این چنین گفت: با وجود اینکه عراق دست آمریکایها بود و همچنین عراق دارای ارتشی ناسالم بود ولی چون بسیج نداشتند نتوانستند عراق را اداره کنند و همین برکتی بود که دست دولتهای آنها رو شود. آیت الله نعیم ابادی از مسئولان خواست مشکلات مردم را رفع کنند بخصوص مشکل آب و صید و صیادی در منطقه سیریک مهم و ضروری است. در ادامه حجت الاسلام ارجمند ریس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان، حکم امام جمعه شهرستان سیریک که از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صادر شده بود قرائت کرد و حجت الاسلام صفایی به مدت 3 سال بعنوان امام جمعه سیریک منصوب شد. در همین خصوص حجت الاسلام ارجمند ریس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان گفت: در طلیه ماه مبارک رمضان  امسال اولین نماز جمعه در مسجدی که تشنه نماز جمعه بود برگزار می شود. حجت الاسلام ارجمنداز پیگیریهای مسرانه مردم  وبرادران روحانیت و ارئه نظرات آیت الله نعیم ابادی تشکر و قدردانی کردند.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن