تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدال آوران کشوری المپیاد های علمی، هدیه خواهند گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ مدال آوران کشوری المپیاد های علمی، هدیه خواهند گرفت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: سفرهای زیارتی کربلا و مشهد مقدس به مدال آوران کشوری المپیاد های علمی،اهدا خواهد شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱ تير ساعت 08:38



ابراهیم جهانگیری در جمع برگزیدگان المپیاد های علمی استان، گفت:چنانچه 11 نفر دانش آموز برگزیده استانی المپیاد های علمی در رشته ریاضی ،زیست،کامپیوتر وادبیات موفق شوند در مرحله کشوری به مدال طلا دست یابند به سرزمین وحی مشرف ،ودانش آموزانی که موفق شوند مدال نقره این مسابقات را به دست آورند به کربلا وبرگزیدگان ومدال آوران برنز به مشهد مقدس، مشرف خواهند شد.
وی ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان استان، به عوامل تاثیر گذار در موفقیت علمی افراد از جمله  ایمان به خدا،خانواده ومدرسه،امکانات وشرایط ودوستان ومحیط زندگی اشاره کرد وبیان داشت:خانواده با حمایت های خود از فرزندان می تواند مهمترین وموثرترین نقش را در موفقیت های علمی آنها داشته باشد.
جهانگیری مهمترین عامل در موفقیت علمی  وطی کردن پله های ترقی  را اعتماد به نفس افراد دانست وبیان داشت:داشتن اعتماد به نفس می تواند بسیاری از موانع ومشکلات پیش روی فراگیری علم را بردارد وانسان را به اوج قله های افتخار برساند.
وی خاطر نشان ساخت:بسیاری از دانشمندان در ادوار گذشته از تمکن وامکانات لازم برای فراگیری علم برخوردار نبودند وحتی بعضی از آنها در خانواده های معمولی زندگی می کردند،اما به دلیل اعتماد به نفس وپشتکار توانستند افرادی مفید برای جامعه  خودودنیا باشند.
مدیر کل آموزش وپرورش از راه اندازی باشگاه دانش پژوهان جوان در استان خبر داد وگفت:در این باشگاه از نخبگان وافراد موفق ومدال آوران کشوری وجهانی المپیادها وجشنواره ها جهت  معرفی به دانش آموزان و استفاده از تجربیات آنها جهت تقویت بنیه علمی  دانش آموزان دعوت بعمل خواهد آمد.
در ابتدای این جلسه دانش آموزان به بیان مسائل ومشکلات خود در المپیادهای علمی ونحوه پذیرش خود در دانشگاهها پرداختند.                                                                  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن