تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر بی بی سی درمورد عراق تکذیب شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



خبر بی بی سی درمورد عراق تکذیب شد
معاون رئیس جمهور عراق در دیدار سفیر انگلیس در بغداد، از دولت انگلیس خواست که در سیاست شبکه بی بی سی این کشور که روشی غیر حرفه ای و جانبدارانه را درخصوص تحولات عراق اتخاذ کرده است، تجدید نظر کند.



به این مطلب امتیاز دهید

حسين الشهرستاني، معاون نخست وزیر عراق
  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، معاون نخست وزير عراق خبر منتشر شده از سوي برخي رسانه ها به ویژه شبکه بی بی سی انگلیس درباره تسلط گروه تروریستی داعش بر پالايشگاه نفت بيجي را تكذيب كرد.
    "حسين الشهرستاني" معاون نخست وزير عراق در امور انرژي در بیانیه ای تأکید کرد که بعضی از رسانه‌ها و به ویژه "بی بی سی" عربی خبری را منتشر کردند مبنی بر اینکه 90 درصد از پالایشگاه "بیجی" تحت کنترل تروریستها است.  
"سایت عراقی" السومریه نیوز به نقل از الشهرستانی نوشت: این خبر کاملا دروغ است، و باندهای تروریستی حتی یک وجب به داخل پالایشگاه پیشروی نکرده اند.
الشهرستانی تأکید کرد: تروریستها طی روزهای گذشته خسارتهای سنگینی را خارج از پالایشگاه متحمل شده‌اند.  
وی از رسانه ها خواست در انتقال اطلاعات دقت داشته باشند و به خبرنگارانی که در حال انتشار خبرهای نادرست داعش هستند، اعتماد نکنند.
به نوشته العالم، منبعی در پلیس استان صلاح الدین امروز اعلام کرد که نیروهای عراقی حمله تروریستها به پالایشگاه بیجی را ناکام گذاشتند. تروریستها در این حمله قصد داشتند با 3 تانکر سوخت بمبگذاری شده خودشان را به پالایشگاه برسانند.     "خضیر الخزاعی" معاون رئیس جمهور عراق هفته گذشته در دیدار "سایمون کولس" سفیر انگلیس در بغداد، از دولت انگلیس خواست که در سیاست شبکه بی بی سی این کشور که روشی غیر حرفه ای و جانبدارانه را درخصوص تحولات عراق اتخاذ کرده است، تجدید نظر کند. تروریست های داعش طی چند روز گذشته به ویژه چهارشنبه پیش چندین بار به پالایشگاه نفت بیجی در استان صلاح الدین حمله کردند که با مقاومت ارتش و نیروهای مردمی عراق، 40 نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیده و ما بقی تروریست ها نیز از اطراف این پالایشگاه متواری شدند.

111  




۰۱/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن