تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوزی برای تعیین وضعیت نیروهای قراردادی یا پیمانی صادر نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان نیاوند:
مجوزی برای تعیین وضعیت نیروهای قراردادی یا پیمانی صادر نشده است
گرگان- خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری گلستان با بیان این که نیروهای قراردادی سازمان ها تحت هیچ عنوانی تبدیل وضعیت نمی شوند، گفت: نیروهای پیمانی نیز نیازی به تبدیل وضعیت ندارند و دولت در حال حاضر مجوزی برای استخدام نمی دهد.



به گزارش خبرنگار مهر، عباس نیاوند بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: برای نیروهایی که تا ابتدای سال 90 قراردادی شده اند شناسه کارمندی صادر می شود و بعد از آن هم باید 10 درصد ساختار سازمانی ادارات نیروهای قراردادی باشند که در حال حاضر بیش از این است. وی با بیان این که تکلیف داریم 15 درصد نیروهای قراردادی ادارات را ساماندهی کنیم، گفت: باید هرسال در برنامه 5 سال توسعه 2 درصد تصدیگری در ادارات را کاهش دهیم و در بخش پرسنل دو درصد باید کاهش داشته باشیم. نیاوند با اشاره به این که  تا پایان سال 92 هم باید 10 درصد نیروهای ادارات کاهش یابد اظهار کرد: استخدام در ادارات هم زمانی ممکن است که یک سوم نیروی یک سازمانی به دلیل بازنشستگی کارکنان یا موراد دیگر کاهش یابد و روند استخدامی هم باید طبق ضوابط باشد. 47 درصد نیروهای قراردادی ادارات مدرک دیپلم یا زیر دیپلم دارند وی در ادامه تصریح کرد: 47 درصد نیروهای قراردادی ادارات ما مدرک دیپلم و یا زیر دیپلم دارند و این در حالی است که 95 درصد دانشجو در استان داریم و سالانه 30 هزار نفر در استان فارغ التحصیل می شوند. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار افزود: مدیران استان بدانند مساله نظارت بسیار مهم است و در سطح ادارات خود مدیران میانی را نظارت صحیح کنند. وی با بیان این که ما خادم مردم هستیم و مدیران باید در شبانه روز پاسخگوی مردم باشند گفت: مدیران وعده هایی که به مردم می دهند را عملی کنند و در هم مصلحت و هم رضایت مردم را جلب کنند.


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن