تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802933560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه جنوب شرق پایش می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه جنوب شرق پایش می شود بندرعباس- مسوول نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق کشور گفت: مرحله دوم طرح پایش سراسری بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات همزمان با سراسر کشور در استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرا می شود.


محمد محمود زاده ، شنبه در گفت وگو ایرنا افزود: این طرح در چارچوب تفاهمنامه همکاری پایش وکنترل سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات بین هشت دستگاه حاکمیتی، نظارتی ،اجرایی و بخش خصوصی از یکم تا چهارم تیر امسال اجرا می شود.
وی گفت:سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی ناجا، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت، و سازمان فناوری اطلاعات ایران از مجریان این طرح هستند.
محمود زاده ادامه داد: با توجه به اقبال عمومی از خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اهمیت رعایت حقوق خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان و همچنین نظارت بر فعالیت های این حوزه ، اجرای چنین طرح هایی لازم است.
وی اظهار کرد: در این طرح مواردی همچون عرضه و توزیع خدمات اینترنتی، ارائه خدمات عمومی انتقال داده ها از راه خطوط کابلی دیجیتال به مشترکان، خدمات عمومی انتقال داده از راه ارتباطات ماهواره ای، خدمات همراه بین المللی، خدمات مخابراتی بی سیم مبتنی بر فناوری وایمکس، خدمات تلفن همراه و ثابت و ارتباطات داده، راه اندازی شبکه و ارائه خدمات عمومی تلفن ثابت مورد ارزیابی قرار می گیرند.
مسوول نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق کشور افزود:همچنین در این طرح گزارش ها، درخواست ها و شکایت ها بر اساس فهرست وظایف مشخص شده به دستگاه مربوط ارجاع داده می شود.
وی بیان کرد: در این طرح ، اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب شرق ، موارد مرتبط با حقوق مشتری مانند سطح کمیت و کیفیت خدمات در قراردادها، رعایت حقوق مشتریان در چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات قوانین، مقررات و مفاد مندرج در پروانه، را بررسی می کند.
این مقام مسوول ادامه داد:ارائه شدن یا نشدن خدمات پشتیبانی در تمام مدت زمان ارائه سرویس خدماتی موضوع پروانه، انجام و یا عدم انجام اطلاع رسانی مشخصات، نحوه ارائه خدمات به نحو مناسب و کامل به صورت رایگان به مشتری و رعایت شدن اصل پرهیز از تبعیض در توزیع امکانات از جمله مواردی است که این اداره کل آن را بررسی می کند.
محمود زاده گفت:همچنین نحوه خدمات رسانی به مشتریان و ارائه کنندگان خدمات مخابراتی، تبلیغات بر روی سرویس های موضوع پروانه به صورت اجباری و بدون در نظر گرفته شدن موافقت نامه های دوطرفه از دیگر مواردی است که این اداره کل به بررسی آنها می پردازد.
وی اضافه کرد: تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کننده وظیفه بررسی گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، رعایت ضوابط قیمت گذاری، فروش اجباری، امتناع از عرضه خدمت، تبلیغ خلاف واقع، جبران خسارت وارده به افراد و نداشتن پروانه را بررسی می کند.
مسوول نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق کشور اظهارکرد:پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی ناجا نیز وظیفه بررسی و برخورد با جرایمی همچون دسترسی غیر مجاز ، شنود غیر مجاز و جاسوسی از داده ها و سامانه های رایانه ای و مخابراتی را بر عهده دارند.
او گفت:همچنین رسیدگی به موضوع سرقت داده های رایانه ای و کلاهبرداری رایانه ای، جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، جرایم علیه امنیت و آسایش فردی و عمومی، جرایم ارائه کنندگان خدمات فناوری اطلاعات، جرایم ناشی از نقض حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه ای و سایر جرایم رایانه ای از جمله وظایف پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عومی ناجا به شمار می آید.
محمود زاده بیان داشت:همچنین سامانه نظام صنفی نیز وظیفه بررسی تخلف ها و موارد ارجاعی مرتبط با شرح وظایف قانونی هریک از اعضای منعقد کننده تفاهم نامه در چارچوب این تفاهم نامه و وظایف قانوی سازمان نظام صنفی رایانه ای را بر عهده دارد.
مسوول نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق کشور ادامه داد:افزون براین شرکت ارتباطات زیرساخت نیز وظیفه بررسی، شناسایی و اعلام فعالیت های غیر مخابراتی و سوء استفاده از پهنای با باند مخابراتی در حوزه ارتباطات زیرساخت و توقف خدمات موضوع تفاهم نامه بر اساس دستور کار مراجع ذی صلاح را برعهده دارد.
محمود زاده بیان داشت: سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز وظیفه انجام کارشناسی موارد ارجاع شده از سوی سایر اعضای این تفاهم نامه را بر عهده دارد.ک/3
8144/668 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن