تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به مساجد همکاري با انبياي الهي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۱۱ب.ظ)
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم: خدمت به مساجد همکاري با انبياي الهي است معاون فرهنگي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان قم خدمت در مساجد و جذب جوانان را حرکت در مسير انبيا و همکاري با آنان دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام محمود نجاريان‌زاده در همايش رابطان فرهنگي مساجد استان قم که به مناسبت دهه نکوداشت و غبارروبي مساجد در سالن‌ همايش‌هاي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان قم برگزار شد، اظهار داشت: کار خادمي در مساجد در مسائل فرهنگي در واقع همکاري با انبيا است.
وي با اشاره به اينکه مساجد شعاعي از خانه کعبه هستند افزود: هر روز در سه وقت مردم در مساجد سر بر آسمان عظمت الهي مي‌سايند و در واقع مساجد بيوت خدا هستند.
معاون فرهنگي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان قم اظهار کرد: حالا که توفيق خدمت به خانه خدا به ما داده شده است که بايد آن را قدر دانسته و از خدا بخواهيم که تا آخرين لحظه ما را در اين مسير ثابت قدم بدارد.
وي خطاب به رابطان فرهنگي مساجد گفت: بايد شاکر باشيد که در اين مسير قرار داريد. شکرش هم اين است که روز به روز بر اخلاص و تلاش خود افزوده و مردم را بيشتر به مساجد جذب کنيد.
حجت‌الاسلام نجاريان‌زاده ابراز داشت: وقتي خداوند به انبيايي مانند ابراهيم و اسماعيل مي‌گويد خانه من را براي نمازگزاران آماده کن، کساني هم که در مساجد شرايط را براي حضور مهمانان خداوند آماده مي‌کنند همکاران حضرت ابراهيم(ع) هستند.
وي گفت: اگر حتي يک نفر را جذب مسجد کرده و يا فضا را براي حضور مردم پاکيزه کنيم، امام زمان(عج) از ما راضي خواهد بود.
معاون فرهنگي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان قم با اشاره به اينکه اين مساجدي که امروز در اختيار ما است محل تربيت شهدا بوده، اضافه کرد: امروز هم مي‌توان با استفاده از اين سنگر کارهاي شايسته انجام داد.
وي اظهار داشت: وظيفه ما اين است که براي به جذب جوانان به مسجد و پاکسازي فرهنگي اطراف مساجد تلاش کنيم.
حجت‌الاسلام نجاريان‌زاده با اشاره به در پيش بودن ماه رمضان خاطرنشان کرد: عظمت اين ماه را قرآن و اهل بيت(ع) ذکر کرده‌اند. آخرين خطبه پيامبر(ص) در ماه شعبان هم به اين موضوع اشاره دارد که معارف نابي در آن ذکر شده است.
وي با اشاره به اينکه در اين مهماني نفس کشيدن حکم تسبيح دارد افزود: هر انسان در شرايط عادي 21 هزار و 600 مرتبه نفس مي‌کشد که همه اينها ذکر خواهد بود.
معاون فرهنگي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان قم با بيان اينکه خواب در ماه مبارک رمضان را عبادت است اضافه کرد: خواب در مسجد شايسته نيست چرا که مسجد جاي بيداري و محل عروج بندگان است.
وي افزود: هماهنگي شده است که مساجدي که آمادگي دارند کلاس تفسير قرآن برپا شود تا در کنار تلاوت قرآن کريم معارف آن نيز در جان‌ها جاري شود.
حجت‌الاسلام نجاريان‌زاده با اشاره به مشکلات اداره‌کل تبليغات اسلامي براي برگزاري برنامه‌هاي اوقات فراغت ابراز داشت: در دو سه سال گذشته کمک‌هاي دولت به سازمان تبليغات اسلامي بسيار ناچيز بود، به همين خاطر ما به دنبال خيرين در اين زمينه هستيم تا طرح‌هايي مانند اوقات فراغت را به سرانجام برسانيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن