تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان‌های تهران با هدف تمرکز زدایی و عدالت فرهنگی اجرایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برگزاری هفته فرهنگی شهرستان‌های تهران با هدف تمرکز زدایی و عدالت فرهنگی اجرایی شد
معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کل استان تهران گفت: برگزاری هفته فرهنگی شهرستان‌های استان تهران با هدف معرفی استعدادهای شهرستان‌های تابع تهران و در جهت تمرکز زدایی ایجاد عدالت فرهنگی و عرضه آثار فرهنگی مناطق مذکور اجرایی شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد حسین اسماعیلی در حاشیه مراسم برگزاری هفته فرهنگی شهرستان‌های استان تهران که در برج میلاد و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ملارد برگزار شد ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری برنامه‌ای این چنینی با هدف معرفی استعدادهای برجسته شهرستان‌های استان تهران تمرکز زدایی، عدالت فرهنگی وعرضه محصولات و آثار فرهنگی مناطق مذکور اجرایی شد و امید آن داریم حرکت ها و برنامه‌های این چنینی در آینده نیز استمرار یابد.

وی درادامه افزود: ایجاد هفته‌های فرهنگی و بازارچه‌های فرهنگی به توسعه این عرصه کمک می‌نماید ودر حوزه اقتصاد مقاومتی نیز ثمرات مطلوبی خواهد داشت و به فضل الهی درآینده برنامه های متنوع و مطلوبی برای بارور تر نمودن عرصه فرهنگی در سطح استان تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

* مسئولین ملارد از ظرفیت ویژه طیف فرهنگی این شهرستان در برنامه‌های خویش بهره مند شوند

در ادامه این مراسم علیرضا رئیس اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد ضمن اشاره به ظرفیت‌ ها وتوانمندی‌های بالقوه این شهرستان در ابعاد گوناگون فرهنگی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های این چنینی فرصتی مطلوب برای عرضه‌ی آثار فرهنگی به شمار می‌آید که این امر خطیر با همیاری و پشتیبانی اداره کل فرهنگ وارشاد استان تهران به نحو شایسته‌ای عملیاتی شد.

وی در ادامه افزود: در ابتدای کار در شهرستان ملارد بانک اطلاعاتی فرهنگی وهنری ما از 20 تا 30 نفر تشکیل شده بود که پس از ارزیابی‌ها و بررسی‌هایی که در سطح منطقه مذکور انجام شد ظرفیت مورد اشاره به 700 نفر ارتقاع پیدا کرد وامید آن داریم مسئولین ملارد از این توانمندی ویژه و حائز اهمیت طیف‌های فعال فرهنگی شهرستان مورد اشاره بهره مند شوند.

گفتنی است، هفته فرهنگی شهرستان‌های استان تهران شب گذشته (30 خرداد ماه) با به نمایش در آمدن آثاری متعدد از فعالان فرهنگی شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس به پایان رسید.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن