تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819204444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمان جهاد مراجع تقلید نقش مهمی در ریشه کنی تروریست های داعش دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمان جهاد مراجع تقلید نقش مهمی در ریشه کنی تروریست های داعش دارد یاسوج - ایرنا - خطیب جمعه یاسوج گفت: صدور فرمان جهاد از سوی آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان و برخی علمای اهل تسنن نقش ارزنده ای در ریشه کنی تروریست های ضداسلام و ضدبشر داعش در کشور اسلامی عراق خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: پس از صدور این فرمان جهاد هزاران نفر از مردم عراق به طور داوطلب و خودجوش آماده شدند تا در کنار نیروهای ارتش با تروریست های داعش مبارزه کنند.
وی با اشاره به هفت تیر روز قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران باوفایش، بیان کرد: بزرگداشت چنبن روز مهم و اثرگذاری به معنای گرامیداشت ارزش های ناب اسلام، نظام و انقلاب است.
حسینی با اشاره به 30 خرداد سالروز انفجار در حرم امام رضا (ع) به دست ایادی آمریکا در عاشورای سال 73، اظهار کرد: تمام جنایت ها، خیانت ها، کشتارها و سوء رفتارهایی که در نقاط مختلف دنیا رخ می دهد دست خبیث استکبار جهانی در آن قابل مشاهده است.
وی عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای اسلامی جنایاتی از سوی آمریکا و متحدانش در حال وقوع است در حالی که چنین اتفاقی در کشورهای اروپایی رخ نمی دهد.
حسینی ابراز داشت: هدف اصلی استکبار جهانی از وادار کردن مسلمانان برای کشتار یکدیگر چپاول و به یغما بردن منابع غنی آنان است.
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به 31 خرداد سالروز شهادت سردار رشید اسلام دکتر مصطفی چمران، افزود: این شهید والامقام از مفاخر ایران و سرباز فداکار اسلام، نظام و انقلاب است.
حسینی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این سازمان تاکنون آثار و برکات متعددی داشته و در زمینه تبیین احکام اسلام و راهنمایی مردم به سوی دین خدمات شایسته ای انجام داده است.
وی بیان کرد: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه و پذیرفته شدن نوری المالکی برای سومین بار به عنوان نخست وزیر عراق با رای مردم این کشور موجب خشم و عصبانیت استکبار جهانی شد.
حسینی اظهار کرد: غربی ها برای برگزار نشدن انتخابات نخست وزیری عراق و ریاست جمهوری سوریه و یا حضور کمرنگ کردن مردم در آنها علاوه بر تبلیغات گسترده هزینه های هنگفتی را صرف کردند ولی به لطف الهی دچار شکست تلخ و مفتضحانه ای شدند.
وی عنوان کرد: ایران در منطقه نیمه خشک واقع شده و بسیاری از نقاط آن به دلیل کمبود نزولات آسمانی با مشکل کم آبی به ویژه در فصول گرم سال مواجه می شوند.
حسینی ابراز داشت: از مردم کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود در مصرف آب به عنوان مایه حیات موجودات زنده صرفه جویی کنند تا در آینده با مشکل کم آبی و یا قطع مکرر آب مواجه نشوند.
7535/671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن