تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820789593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم انديشي آسيب هاي اجتماعي و توانمدسازي بيماران رواني در سراي احسان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۳۵ق.ظ)
نشست هم انديشي آسيب هاي اجتماعي و توانمدسازي بيماران رواني در سراي احسان در 28 خرداد 93 نشستي در خصوص آسيب هاي اجتماعي و طرح مشکلات توانمند سازي بيماران رواني با حضور مسئولين اجتماعي فرماندهي ناجا تهران بزرگ شهرداري باقر شهر و شهرداري منطقه 20تهران و شهرداري منطقه 1 تهران در محل سراي احسان کهريزک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين جلسه به منظور آشنايي و طرح مشکلات با مسئولين و مديران ارشد شهري و استاني با مرکزنگهداري و توانمند سازي بيماران رواني سراي احسان تشکيل شد.
در ابتدا طاهري مديرعامل موسسه خيريه حمايت از آسيب ديدگان اجتماعي به ايراد سخن پرداخت:
در سالهاي اخير در سراي احسان کوشش هايي زيادي در جهت انگ زدايي از بيمار رواني صورت گرفته است. با سازمان ها و ارگانهاي مختلفي صحبت شد. از جمله صدا و سيما، تا بتوانيم در مردم اين آگاهي را بوجود آوريم.
به گفته وي، در سالهاي خيلي دور بخشي از فعاليت ها برعهده شهرداري، تامين اجتماعي و بهزيستي بود اما در حال حاضر نه شهرداري و نه هيچ ارگاني ديگري در خصوص بيماران رواني اقدام حمايتي انجام نمي دهند.
چنانچه بيمار رواني نياز به دارو دارد نياز به کمک و محبت نيز هست و آسمان بيماران رواني نيز آبي ست که آن به نگاه انساني جامعه بر مي گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن