تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان فرهنگی کردستان نیاز به امکانات، تجهیزات و اعتبارات بیشتری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان فرهنگی کردستان نیاز به امکانات، تجهیزات و اعتبارات بیشتری دارد سنندج - ایرنا- سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سنندج گفت: با توجه به اینکه استان فرهنگی کردستان در مسیر توسعه قرار دارد از این رو برای انجام فعالیت های فرهنگی در استان به امکانات، تجهیزات و اعتبارات بیشتری نیاز است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس ثنایی روز پنجشنبه در آیین پایانی اولین گردهمایی سالانه فیلم سازان و عکاسان عضو سینما جوان استان در سنندج، از همکاری و حمایت مسوولان در راستای تقویت و ترویج فرهنگ استان قدردانی کرد.
وی افزود: برای تربیت هنرمندان بیشتر و همچنین نشان دادن فرهنگ و هنر مردم کردستان نیاز به تجهیزات، امکانات و اعتبارات بیشتری داریم.
به گفته وی هنرمندان کردستان از استعداد بسیار خوبی برخوردارند و اکنون در تمام جشنواره های ملی و بین المللی می درخشند و در سطح دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارند.
وی از حمایت مسوولان استان بخصوص استاندار و معاون سیاسی امنیتی از هنرمندان کردستانی قدردانی کرد و گفت: برای اولین بار امروز شاهد تجلیل از هنرمندان سینما جوان استان هستیم که در ایجاد انگیزه در هنرمندان تاثیر زیادی دارد.
سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سنندج در ادامه سخنان خود از قول استاندار کردستان مبنی بر اختصاص ساختمانی مستقل برای فعالیت های سینماگران و عکاسان عضو این انجمن خبر داد و گفت: انجمن سینما جوان استان اکنون نیاز به مکانی برای انجام فعالیت های خود دارند.
ثنایی به تشریح برنامه های چهار روزه گردهمایی عکاسان و فیلم سازان انجمن سینما جوان نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع در این مدت 45 فیلم و 45 عکس به نمایش درآمد.
به گفته وی همچنین در این مدت نیز دو کارگاه تخصصی در حوزه های مستند سازی، تدوین و عکاسی با حضور چهره های مطرح حوزه سینما و عکاسی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد.
در این آیین 30 تن از هنرمندان عرصه فیلمسازی و عکاسی عضو انجمن سینما جوان و مسوولان حامی هنرمندان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.ک/3
7346/533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن