تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801288747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان 12سال زندگی با هویت جعلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پایان 12سال زندگی با هویت جعلی بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمی که 12سال پیش در شهرستان لار استان فارس مرتکب قتل و متواری شده بود درشهر آبدان از توابع این استان با هویت جعلی شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش ایرنا، سردار حیدر عباس زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این متهم 47ساله در سال 81 با یک قبضه اسلحه سیمینوف پس از قتل مرد 24ساله ای در شهر لار استان فارس متواری شده بود.
وی بیان کرد: متهم با هویت جعلی به نام ˈ اصغرˈ به همراه خانواده خود از مدت ها پیش درشهر آبدان از توابع شهرستان دیر استان بوشهر سکونت داشت که مورد ظن پلیس قرار گرفت.
عباس زاده ادامه داد: پس از بررسی سوابق و فعالیت های فنی و پلیسی و اطمینان از یکی بودن قاتل فراری با متهم فعلی نامبرده در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به قتل در سال 81 علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اسلحه به کار رفته در قتل در همان سا لها در منزل برادرمتهم کشف شده بود.
وی ازدستگیری یک سارق مسلح و کشف یک قبضه سلاح به کار رفته درسرقت خبر داد وافزود: درفروردین سال جاری فردی با همدستی سارقی دیگر در روستای بنداروز شهرستان دشتستان اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد و تلقن همراه کرده ومتواری شده بودند.
عباس زاده اضافه کرد: این متهم به سرقت مسلحانه در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به بزه ارتکابی سلاح کلاش به کار رفته در سرقت کشف و به همراه پرونده مربوط به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: همچنین فردی به هویت فرزاد که پس از تیراندازی در میدان امام شهر وحدتیه متواری شده بود 15ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی شهرستان دشتستان است. ک/2
629/539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن