تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس قهرمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پرسپولیس قهرمان شد
تیم فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس تهران مقام قهرمانی رقابت‌های فوتبال چهار جانبه صدا و سیما را از آن خود كرد .


به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از رسانه ملی؛  مسابقه‌های فوتبال چهار جانبه بزرگداشت اعیاد شعبانیه كه به مدت 2 روز و با شركت تیم‌های فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس و استقلال تهران، بانك تجارت و صدا وسیما در زمین چمن جام جم رسانه ملی آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس تهران به پایان رسید .
 
تیم‌های پیشكسوتان پرسپولیس تهران و بانك تجارت در دیدار نهایی این چهارجانبه به مصاف هم رفتند كه در نهایت تیم فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس تهران با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شكست داد و  عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود كرد .
 
گل‌های پیشكسوتان پرسپولیس تهران را در این دیدار رضا جباری 2 گل، و اسماعیل هلالی و رضا انتظاری به ثمر رساندند .
 
همچنین در بازی رده بندی این مسابقات تیم فوتبال پیشكسوتان استقلال تهران 3 بر2  از سد تیم فوتبال صدا و سیما عبور كرد و به مقام سوم رسید.
 
در پایان این رقابت چهار جانبه، آقای تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی سازمان صدا وسیما ضمن تبریك اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های تربیت بدنی رسانه ملی در برگزاری این مسابقات گفت: ورزش مستمر و تغذیه سالم موجب نشاط در زندگی و افزایش راندمان كاری همكاران صدا و سیما می‌شود.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با قدردانی از كار ارزشمند بازیكنان ملی پوشش تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیجریه ، برای آنها در دو بازی آینده مقابل آرژانتین و بوسنی‌و هرزه‌گوین آرزوی موفقیت كرد .
 
در پایان این دوره از رقابت‌ها به تیم‌های شركت‌كننده جام ، حكم قهرمانی ، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.



انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن