تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802508303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد قشم در کنار اقتصاد به فرهنگ جزیره نیز اهتمام خاص دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست منطقه آزاد قشم: منطقه آزاد قشم در کنار اقتصاد به فرهنگ جزیره نیز اهتمام خاص دارد قشم – ایرنا – سرپرست منطقه آزاد قشم گفت: سازمان منطقه ازاد قشم در کنار ماموریت اقتصادی از هرگونه اقدام فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن حمایت خواهد کرد.


به گزارش ایرنا علی اکبر شعبانی فرد پنجشنبه در آیین آغاز بهره برداری از دو سالن سرپوشیده ورزشی سپاه در روستلی طولا قشم افزود: با توجه به اینکه مردم جزیره قشم به عنوان مرزداران این خطه از کشورمان در معرض این تهاجم قرار دارند، این سازمان از اقداماتی مانند ساخت اماکن فرهنگی و ورزشی برای تقویت بنیه فرهنگی جوانان این جزیره حمایت می کند.
وی مشارکت سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در طرح های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی در جزیره را زمینه ساز موفقیت سازمان منطقه آزاد قشم در اجرای بهینه ماموریت هایش دانست و گفت: از همه سرمایه گذاران، چه در داخل جزیره و چه در خارج از آن، دعوت می کنم که اجرای این طرح ها را به عهده بگیرند و مطمئن باشند که این سازمان با تمام قوا در کنار آنها خواهد بود و از آنها حمایت خواهد کرد.
سرپرست منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید را بهترین فرصت برای جبران عقب افتادگی های جزیره قشم ارزیابی کرد و گفت: امروز با همدلی که در سطح مدیریت منطقه آزاد قشم و فرمانداری این شهرستان از یک طرف و همدلی این دو با سایر نهادها و دستگاه های مستقر در جزیره ایجاد شده است، امیدها برای دستیابی به آینده ای روشن برای مردم این جزیره به شدت افزایش یافته است.
شعبانی فرد با تشریح برخی اتفاقات رخ داده در کشورهای منطقه بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در جزیره قشم به عنوان یک جزیره استراتژیک در منطقه حساس خلیج فارس تاکید کرد و از آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم جهت سرمایه گذاری در حوزه های شهری و روستایی این جزیره بخصوص در زمینه ورزش بانوان خبر داد.
براساس این گزارش فرماندار شهرستان قشم نیز در این آیین با تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران در حوزه های مختلف در کشور گفت: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس برای حراست از کشور از جانشان گذشتند و امروز نیز برای حفظ فرهنگ و نجات جوانان این مرز و بوم به اقدامات شایسته ای از جمله ساخت اماکن ورزشی مبادرت می کنند.
عزت کمال زاده با اظهار تاسف از اینکه فرمانداری در ساخت این دو سالن ورزشی سهمی نداشته است، افزود: ولی جوانان عزیز این شهرستان بخصوص ورزشکاران مطمئن باشند که از این به بعد فرمانداری شهرستان قشم تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات استانی و ملی جهت توسعه فضاهای ورزشی این شهرستان بکار خواهد بست.
وی بر ضرورت توجه ویژه همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی مستقر در جزیره برای توسعه فضاهای ورزشی بانوان تاکید کرد و گفت: با حسن خلق سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم می توان از ظرفیت بالای این سازمان برای رسیدن به این هدف نهایت استفاده را کرد.
در آیین آغاز بهره برداری از دو سالن ورزشی ساخت سپاه در روستای طولا قشم سردار سرتیپ دوم محمد مارانی فرمانده سپاه پاسداران امام سجاد (ع) استان هرمزگان و جمعی از معاونین، مدیران و مسئولان منطقه آزاد و شهرستان قشم حضور داشتند.
روستای طولا با جمعیتی حدود چهار هزار و 500نفر در هشت کیلومتری غرب شهر قشم واقع شده و از نظر تقسیمات کشوری از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم محسوب می شود ولی بخاطر توسعه شهر قشم فاصله آن با این شهر کاهش یافته و در نتیجه از نظر برخورداری از اعتبارات و حمایت های قانونی بین شهرداری قشم و بخشداری مرکزی قشم دچار مشکلات خاص شده است.ک/2
1871/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن