تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام سلامت به تمام مناطق روستایی بخش ساربوک قصرقند عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیام سلامت به تمام مناطق روستایی بخش ساربوک قصرقند عرضه شد قصرقند، زاهدان- ایرنا- بخشدار ساربوک گفت: پیام سلامت و زندگی با همکاری بهورزان به دورترین مناطق روستایی این بخش واقع در قصرقند یکی از شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان عرضه شده است.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ˈاسماعیل بلیده ایˈ در نشست با بهورزان بخش ساربوک با تاکید بر تشکیل شوراهای بهداشتی در مرکز و روستاهای این بخش افزود: به لطف دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی 20 بهورز در 10 خانه بهداشت به مردم بخش ساربوک خدمات بهداشتی ارائه می دهند.
وی اظهار داشت: بهورزان توانسته اند با زبانی عامیانه و ساده پیام سلامت را به صورت شخصی، اجتماعی و عمومی در میان روستاییان ترویج و توسعه دهند و این کار بسیار بزرگی است.
بخشدار ساربوک اضافه کرد: معلمی هنر انتقال مفهوم است و بهورزان با داشتن این هنر و بهره گیری از مهارت ها و آموزه های خود توانسته اند آمار شاخص های بهداشتی در منطقه تحت پوشش خود را افزایش دهند.
وی گفت: واکسیناسیون به موقع کودکان، کاهش مرگ و میر کودکان و مادران و پیشگیری از بیماری های واگیر از مهمترین اهداف تاسیس خانه های بهداشت در مناطق روستایی است.
وی تاکید کرد: مشکل دفع غیر بهداشتی زباله در روستاهای بخش ساربوک در دستور کار بهورزان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست بخشدار بطور جداگانه با پزشک درمانگاه و کارکنان خانه بهداشت و اورژانس 115 ساربوک دیدار و مشکلات آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
بخش ساربوک شهرستان قصرقند با 10 خانه بهداشت 20 نفر بهورز در 550 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. ک/2
7307 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن