تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر هیات عالی بازرسی و نظارت وزارت کشور به استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفر هیات عالی بازرسی و نظارت وزارت کشور به استان گلستان گرگان - ایرنا - هیات عالی بازرسی و نظارت وزارت کشور به سرپرستی دکتر سامانی رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، به استان گلستان سفر کردند.


بر اساس گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان؛ این هیات در طول سفر به استان با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، استاندار و تنی چند از مقامات استانی دیدار و گفت و گو کردند.
ˈسیدسلمان سامانیˈ در ملاقات با حسن صادقلو استاندار گلستان، با تشریح اهداف، رویکردها و برنامه های این هیات، گفت: وزیر کشور به منظور بررسی جامع و مستمر فعالیت تمامی استان ها و پایش این عملکرد و تطبیق آن با سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید؛ مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی را مأمور انجام این وظیفه نمود.
وی با بیان این که این مرکز نیز در اجرای دستور وزیر کشور؛ اقدام به تشکیل هیات بازرسی در دو سطح عالی و کارشناسی کرده است؛ اضافه کرد: بنا داریم هر ماه به دو استان سفر کنیم و از نزدیک اعضاء هیات به بررسی و ارزیابی فعالیت رده های متناظر در استان بپردازند.
رییس هیات عالی بازرسی و نظارت وزارت کشور، تشکیل این هیات با ترکیب و اهداف مذکور را، کاری جدید و بدیع دانست.
سامانی در باره ویژگی های مأموریتی این هیات گفت: این بررسی ها همه جانبه و جامع انجام شده و هم زمان از همه بخش ها صورت می گیرد و این موضوع با بازرسی های موردی که تاکنون انجام می شد، متفاوت است.
وی در ادامه به تشریح کار ویژه این هیات پرداخت و اظهار کرد: این هیات سه وظیفه مهم را پیگیری می کند یکی بررسی وضع موجود استان هاست که برای بررسی دقیق این مهم، هیات کارشناسی که متشکل از کارشناسان خبره تمام بخش های تخصصی وزارتخانه است، قبل از سفر هیات عالی، به استان مربوطه اعزام می شوند و گزارش جامعی از وضعیت موجود را ارائه می دهند و هیات عالی بر اساس این گزارش و دیدارهایی که با مقامات ارشد استان انجام می دهند بررسی وضعیت موجود را تکمیل می کنند.
وی ادامه داد: وظیفه دوم هیات، ارائه راهکار به واحدهای متناظر به منظور مرتفع کردن برخی مشکلات است که احیانا در طول بازرسی برای طرفین مشخص شده است و بر همین اساس با توجه به این که اعضای هیات عالی، مدیران کل وزارت کشور بوده و به این منظور نمایندگی تام الاختیار از اعضای شورای معاونین دارند، در بسیاری موارد می توانند در راستای حل مشکلات استان، تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: نتایج دقیق این نظارت ها می تواند مبنایی برای تصمیم گیری وزیر و شورای معاونین وزارت کشور باشد و به بسط و گسترش تجربیات مفید استان ها در سایر مناطق کشور کمک نماید که جزء سومین وظیفه این هیات است.
سامانی در پایان ضمن تقدیر از هماهنگی و پیگیری های مدیرکل دفتر بازرسی استانداری گلستان گفت: در نظر داریم متناظر هیات عالی در ستاد وزارت کشور را در ستاد استانداری ها و با محوریت دفاتر بازرسی استانداری ها برای نظارت بر عملکرد فرمانداری ها تشکیل دهیم و امیدواریم استانداران نیز در تشکیل این هیات ما را همراهی کنند.
در ادامه این دیدار، استاندار گلستان ضمن استقبال از اهداف و برنامه های این هیات گفت: ارشاد و هدایت، کلید واژه بازرسی است و ما از موضوع بازرسی استقبال می کنیم.
صادقلو با اشاره به وظایف استاندار در مدیریت کلان استان، شاخصه های این مدیریت را در سه بخش توزیع، تولید و حوزه های استراتژیک تشریح کرد و در هر بخش به معرفی موانع و مشکلات پیش رو پرداخت.
وی اظهار کرد: از زمان حضور در استان، با هم فکری و هماهنگی دستگاه های اجرایی و نخبگان استان و در چارچوب اسناد بالادستی، نقشه راهی تهیه کرده ایم که امیدواریم بتوانیم با اجرای گام به گام این نقشه شاهد تحول و توسعه تدریجی استان باشیم.
هیات عالی بازرسی و نظارت وزارت کشور متشکل از علی خلیلی مدیرکل توسعه منابع انسانی، علیرضا مسکنی مدیرکل انتظامی، هیربد معصومی مدیرکل دفتر فنی، علی پورعلی مطلق مدیرکل انتخابات، رضا محبوبی مدیرکل اجتماعی، ابوالقاسم رهگذر معاون مرکز آموزش، مسعود گودرزی معاون مرکز بین الملل، مهدی زیام مدیرکل بازرسی سامان شهرداری ها و فریدون انصاری مشاور امور استان های سازمان ثبت احوال، دکتر سامانی را در این سفر همراهی کردند.
602

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن