تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806855852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردارمومنی:ایمنی جاده ها دغدغه عمومی جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردارمومنی:ایمنی جاده ها دغدغه عمومی جهان است شهریار – ایرنا – رییس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: موضوع ترافیک و انضباط ایمنی در جاده ها دغدغه همه دولت ها و مردم است.


به گزارش ایرنا، سردار ˈ اسکندر مؤمنی ˈ در آیین افتتاح ساختمان پلیس راهور ویژه فرماندهی غرب استان تهران در شهرستان شهریار با ذکر وجود حدود یک میلیارد و 750 میلیون دستگاه خودرو در جهان اظهار داشت: سالیانه در جهان یک میلیون و 270 هزار نفر در تصادف های رانندگی فوت می کنند.
وی با ذکر اینکه بیش از 90 درصد جابجایی مسافر و بار از طریق محورهای ترددی زمینی انجام می شوند افزود: ایران هم مانند دیگر کشورها با معضل ترافیک و تصادف های جاده ای مواجه است .
سردا مؤمنی بیان داشت: جمهوری اسلامی از لحاظ وسعت سرزمینی با 22 کشور اروپایی برابری می کند ولی با تلاش خدمتگزاران شما در نیروی انتظامی و پلیس راهور ، رفت و آمد در ایام فصول سال و ایام ویژه به راحتی امکان پذیر است و مردم می توانند از شرق و غرب ، جنوب و شمال ، به طول 5 هزار کیلومتر مساحت را طی کنند .
وی افزود: با تلاش و همکاری مردم و پلیس تصادفات جاده ای از 28 هزار نفر به 18 هزار نفر کاهش پیدا کرده است .
وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروزی در خدمت مقام معظم رهبری بودیم و ایشان تأکید فرمودند ، مساله حادثه های رانندگی باید به حداقل حداقل برسد که این بیانگر توجه مقام معظم رهبری به موضوع و مسئله تصادف است.
وی با ذکر اینکه در غرب استان تهران 2 میلیون و 700 هزار نفر ساکن هستند افزود: شهرستان شهریار در مرکزیت غرب استان تهران 750 هزار نفر جمعیت دارد که با جمعیت برخی استان های کشور برابری دارد.
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: شهرستان شهریار از لحاظ امکانات صنعتی و کشاورزی از مناطق مهم تلقی میشود و محورهای ترددی در غرب استان تهران شامل آزاد راه تهران - ساوه ، جاده قدیم ساوه دراین منطقه واقع هستند .
وی خاطر نشان کرد: موضوع حمل و نقل و ترافیک با یک دستور و شعار به تنهایی حل نمی شود و به معنای حقیقی کلمه ، یک موضوع فرابخشی است و باید همه دستگاه ها و از آنها مهمتر مردم دراین زمینه همکاری و تلاش کنند .
وی تأکید کرد: توجه ویژه به معماری و رعایت اصول شهرسازی ، ایجاد معابر استاندارد ، ایجاد اتوبان ها برای کاهش تصادفات و روان شدن ترافیک ضروری است .
وی با ذکر لزوم ایمنی خودرو بیان داشت: در یکی از اتوبان های کشور یک خودرو با سرعت 220 کیلومتر واژگون می شود و به هیچ یک سرنشینان کوچکترین آسیبی نمیرسد و لی در همین اتوبان خودرویی غیر استاندارد با 60 کیلومتر سرعت واژگون و همه سرنشینان کشته می شوند.
وی تاکید: باید خودرو سازان ، رسانه ها ، آموزش و پرورش ، مجلس ، و دیگر نهاد های تآثیرگذار باید در کاهش تصادفات مشارکت کنند .
وی افزود: عوامل کنترلی پلیس ، اصلاح جاده ها ، و کیفیت خودرو در تصادفات جاده ای تأثیرگذار است .
فرماندار شهریار در این مراسم گفت: حضور پر شور مردم در مراسم افتتاح پلیس راهور غرب استان تهران بیانگر علاقمندی مردم به نظام و پلیس خدمتگزار است و امروز نقش پلیس در توسعه پایدار و سرمایه گذاری در منطقه چشمگیر و ارزشمند است .
ˈ همت الله هادی زاده ˈ افزود: محورهای ترددی و امکانات لجستیکی پلیس در غرب استان تهران و بخصوص شهرستان شهریار باید تقویت شود
ˈ سردار ناصر اصلانی ˈ فرمانده ویژه غرب استان تهران در این مراسم گفت: با تلاش شبانه روزی خدمتگزاران مردم در پلیس راهور تصادفات فوتی در محورهای ترددی این شهرستان 31 در صد ، صدمات جانی 16 درصد و خسارت مالی 25 در صد نسبت به مشابه سال قبل کاهش یافته است .
وی افزود: ساختمان راهور در زمینی به مساحت پنج هزار متر با زیر بنای 1200 متر با همکاری شورای اسلامی ، شهرداری شهریار و فرمانداری در مدت یک سال احداث شده است . م564 / 7409/ 1539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن