تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهاسازی چندگونه پرنده ارزشمند درقم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رهاسازی چندگونه پرنده ارزشمند درقم قم -ایرنا- چندگونه ارزشمند پرندگان توسط اداره کل حفاظت محیط زیست قم ازیک متخلف کشف و پس از تیمار درطبیعت رهاسازی شد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست قم، پیرو گزارش مردمی درخصوص نگهداری کبک در یکی از روستاهای استان، یگان ویژه حفاظت محیط زیست موضوع را بررسی و چهار قطعه کبک از یک متخلف کشف و ضبط شد.
پرندگان پس از انتقال به اداره کل و تیمار و نگهداری، در طبیعت رهاسازی شده و پرونده تخلف نیز جهت بررسی و صدور رای به مراجع قضایی ارجاع شد.
این گزارش حاکیست: همچنین جمعی از دوستداران محیط زیست یک قطعه دلیجه و یک قطعه ˈیلوه آبی نابالغˈ به اداره کل حفاظت محیط زیست قم تحویل دادند که پس از مراقبت و حصول اطمینان از سلامت این دو پرنده ارزشمند، به دامان طبیعت بازگردانده شدند.
روابط عمومی محیط زیست قم اعلام کرد: شهروندان قم می توانند هرگونه تخلف اعم از نگهداری و قاچاق گونه های جانوری و یا آلوده نمودن محیط زیست را با شماره تلفن 1540 به صورت شبانه روزی گزارش دهند.ک/1
/8138/ 550/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن