تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال مسیری جز خودکفایی و خود اتکایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس: استقلال مسیری جز خودکفایی و خود اتکایی ندارد نهران-ایرنا- خسته بند،نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه در شرایط حاضر مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تنها توجه ما باید معطوف به توان داخلی و استعداد جوانان باشد تصریح کرد: استقلال مسیری جز خودکفایی و خود اتکایی ندارد و دیگران باید ما را به چشم رقیب ببینند نه بازار مصرف.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا حسن خسته بند در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: همگی به خوبی می دانیم که ملت ایران از سال 57 مسیر تاریخی سربلندی را برای خود برگزید و اینگونه توانست الهام بخش مستضعفان جهان باشد که می توان بدون تکیه بر قدرت های به ظاهر قدرتمند با استقلال پیش رفته و وابسته به هیچ کدام از آنها نباشد.
وی ادامه داد: سرشکستگی ملت ایران که به عنوان اقمار قدرت ها شناخته می شد با وقوع انقلاب و رهبری تاریخ ساز امام راحل به پایان رسید و اینگونه مسیری نو برای بشریت در اواخر قرن 20 گشوده شد و دیدیم که چگونه قدرت ها هراسان و به امید براندازی انقلاب تدارک جنگ همه جانبه علیه ما را دیدند.
خسته بند افزود: آنها نگران ندای آزادی ملت ها وپایان عصر استکبار بوده و هستند که همواره از ناحیه ملت ما شنیده شده و دیدیم که سرانجام بیش از 3 دهه کارشکنی تحریم و جنگ برای آنها چیزی جز سرافکندگی و شکست نبوده است.
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس اظهار داشت: برخلاف عده ای که خوشبینانه مذاکره را راه حل پایان کارشکنی غربی ها می دانند باید عرض کنم بحث هسته ای نقطه پایان تقابل غرب با ملت ما نیست و یقینا دخالت های آنها در امور داخلی ما پایان پذیر نخواهد بود، زیرا دشمنی آنها ریشه ای و با اصل انقلاب و آرمان های ملت مسلمان ما است.
خسته بند گفت: در نظام ظالمانه جهان کنونی زورمدارانی در آن به تفسیر خود حقوق بشر را تعریف می کنند، آنها از یک سو بر جنایات تکفیری ها و حامیان آنها در سوریه، پاکستان، عراق، بحرین و یمن چشم پوشی می کنند و از سوی دیگر به سرکوب فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی یاری نیزرسانده می شود، باید چه انتظاری داشت که حقوق ملت ما توسط صحنه گردانان این نظام مبتنی بر زور به رسمیت شناخته شود.
وی با اشاره به اینکه در شرایط حاضر مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تنها توجه ما باید معطوف به توان داخلی و استعداد جوانان باشد تصریح کرد: استقلال مسیری جز خودکفایی و خود اتکایی ندارد و دیگران باید ما را به چشم رقیب ببینند نه بازار مصرف.
خسته بند گفت: آقای رییس جمهوربه فریاد بیکاران به ویژه فارغ التحصیلان این کشور که نمونه بارز آن در شهرستان بندر انزلی فراوان است برسید آنچه امروز بیش از هر چیز برای مردم اولویت دارد معیشت و اشتغال برای جوانان است که می تواند مانع از معضلاتی همانند طلاق و اعتیاد شده و به ازدواج جوانان و زندگی سالم آنها کمک کند.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه توجه به اصول اقتصاد مقاومتی باید در سرلوحه عملکرد و برنامه ها قرار گیرد افزود: مطمئنا در این راستا اصلاح جدی عملکرد بانک ها به عنوان بازوی اقتصادی و دستگاههای اجرایی که بیشترین مانع محسوب می شود اولین اقدام باید باشد.
وی ادامه داد: تا زمانیکه بانک ها سرمایه های خود را به سمت تولید جهت دهی نکنند و همچنان مشغول بازار خرید و فروش ملک و مشارکت هایی با سود نجومی باشند و تسهیلات خود را نیز با دردسر زیاد و شروط فراوان و تضامین سنگین به عنوان نوش داروی پس از مرگ سهراب در اختیار مردم قرار دهند به هیچ عنوان شاهد تحقق شکوفایی اقتصادی نخواهیم بود.
نماینده مردم بندر انزلی گفت: اصرار بر خام فروشی در اقتصاد مقاومتی جایگاهی ندارد و باید از فرصتی که تحریم ها در اختیار ما قرار داده است استفاده بهینه نماییم و این میسر نیست مگر به فرموده رهبری جز به عزم ملی و مدیریت جهادی.
وی با اشاره به اینکه ملت ما دستاوردهای زیادی را به برکت خون شهیدان به دست آورده و امروز وظیفه ما حفظ و حراست از ارزش های این شهدا و هدف آنها حفظ انقلاب اسلامی است گفت: رییس جمهور بداند ایستادن در برابر کسانی که در روزهای حساس فتنه 88 در مقابل نظام ایستادند و قصد براندازی نظام و خوش خدمتی به استکبار و صهیونیست ها را داشتند حتما حمایت مردم را در پی خواهد داشت.
خسته بند افزود: مردم با خواست این عده پای صندوق رای حاضر نشده و رییس جمهور را انتخاب نکردند، آیا استفاده از سران فتنه در استان ها وشهرها آشتی در سطح جامعه است؟ توجه به اهداف فتنه گران سال 88 که هنوز توبه و از ملت عذرخواهی نکردند و نیروهای بدخیم آنها به دنبال حرکت های فتنه گرانه خود می باشند آشتی در جامعه است یا آتش در جامعه.
وی ادامه داد: نگذارید از محبوبیت شما در بین مردم سوءاستفاده کرده و خود را عامل پیروزی شما معرفی نمایند و دورخیز برای حضور در انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری و این بار با شیوه و روش جدید فتنه ای دیگر تکمیلی تر از مجلس ششم در سر دارند غافل از اینکه شورای نگهبان هوشیارتر از همیشه به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کرده و با کسی مصامحه نمی کند.
نماینده مردم انزلی در ادامه گفت: از رهبر انقلاب به دلیل تخصیص اعتبار برای ادامه و اتمام پروژه احداث مصلا در استان کمال تشکر را دارم، از رییس جمهور تقاضا دارم ضمن توجه بیشتر به اقشار کم درآمد و در اجرای هدفمندی یارانه ها و انجام سفر به استان گیلان به چاره اندیشی اساسی برای مشکلات عدیده اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم کرده و ازدواج جوانان را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
این خبر در حال تکمیل است...
سیام**م.ش** 1418

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن