تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل در دفاع از همسایه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قتل در دفاع از همسایه
مردی که در حمایت از همسایه‌اش مرتکب قتل شده ‌بود به زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شود.
آفتاب: به گزارش شرق، آبان سال گذشته به پلیس خبر دادند مردی به نام حسن کشته‌ شده ‌است به این ترتیب تحقیقات مقدماتی آغاز شد و ماموران شاهدان را مورد بازجویی قرار دادند. آنها در بازجویی‌ها متوجه شدند ضربه توسط مردی به نام کیوان وارد شده‌ است.

کیوان بعد از بازداشت به قتل اعتراف کرد و گفت: «نیمه‌‌شب بود که متوجه داد و فریاد در خیابان شدم از پنجره بیرون را نگاه کردم و دیدم مقابل خانه همسایه درگیری شدیدی است و مردی قمه به دست در خیابان با همسایه‌ام درگیر شده‌ است. من هم چاقویی برداشتم و بیرون رفتم می‌خواستم فرد غریبه را آرام کنم تا مردم بتوانند بخوابند. همین که بیرون رفتم و اعتراض کردم با قمه به سمت من آمد و ضرباتی بر بدنم وارد کرد. من هم از خودم دفاع کردم بعد هم درگیری تمام شد، خودم را به بیمارستان رساندم و زخم‌هایی را که بر بدنم وارد شده‌ بود، پانسمان کردم. می‌خواستم صبح به کلانتری بروم و علیه آن مرد شکایت کنم که پلیس به سراغم آمد و گفت حسن کشته ‌شده است.

متهم ادامه داد: زمان حادثه افراد دیگری هم در این درگیری بودند و چاقو داشتند شاید آنها ضربه را وارد کردند چون من زخمی شدم و از خودم دفاع کردم و بعد هم محل درگیری را ترک کردم.

 ماموران با توجه به این ادعا تحقیقات بیشتری انجام دادند و متوجه شدند به‌جز متهم دو نفر دیگر هم در درگیری قمه داشتند اما همگی از دوستان مقتول بودند. آنها همچنین فهمیدند ضربه کشنده توسط کیوان بر بدن مقتول وارد شده ‌است.

کیوان در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانست مقتول به چه دلیل با همسایه او درگیر شده بود، گفت: «فرصتی نبود تا در مورد این مساله از او سوال کنم همین که بیرون رفتم با هم درگیر شدیم تعداد افرادی که قمه داشتند زیاد بودند.»

تحقیقات با توجه به اظهارات متهم، گفته‌های شاهدان و بررسی صحنه جرم تکمیل و پرونده بعد از صدور کیفرخواست علیه متهم و درخواست اولیای‌‌دم مبنی بر قصاص برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده ‌شد. بنابر این گزارش کیوان به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.



تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن