تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800192079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون درمان: مرگ زیرمیزی در خراسان شمالی با طرح تحول سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون درمان: مرگ زیرمیزی در خراسان شمالی با طرح تحول سلامت بجنورد-ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت:با اجرای طرح تحول نظام سلامت دریافت زیرمیزی در این استان به نقطه صفر رسیده است.


دکترˈعلی حق بینˈ روز چهارشنیه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: درتحول نظام سلامت ،پرداخت تعرفه های پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی دولتی استان خراسان شمالی واقعی شده و دلیلی برای دریافت تعرفه غیرمتعارف و یا زیرمیزی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون پزشکانی که در مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت دارند، چه در بخش جراجی و چه در بخش ویزیت بیماران تعرفه های وافعی خود را دریافت کرده و نظام پرداخت تعرفه به این پزشکان تفاوت چندانی با کار در مراکز درمانی خصوصی و شخصی ندارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: چنانچه گزارشی از دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان تحت پیمان مراکز بهداشتی و درمانی دولتی به دانشگاه ارایه شود، با برخورد سخت قانونی مواجه می شود.
دکتر حق بین اظهارکرد:گزارش تخلف این پزشکان به وزارت بهداشت و درمان ارایه می شود و فعالیت کاری و درمانی آنها در تمام مراکز درمانی دولتی در سطح کشور به حالت تعلیق درخواهد آمد.
وی اضافه کزد: شهروندانی که گزارشی از دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان در مراکز دولتی دارند، می توانند گزارش های خود را با شماره 1590 ارایه دهند تا با پزشکان متخلف برخورد شود.
وی افزود: طرح تحول نظام سلامت و واقعی شدن تعرفه های پزشکی موجب شده تا رغبت پزشکان برای فعالیت در مراکز درمانی دولتی افزایش داشته باشد و ما کمبود پزشک در مراکز بهداشتی و درمانی دولتی نداشته باشیم.
وی گفت: این درحالیست که در سنوات گذشته به دلیل تفاوت پرداخت تعرفه در مراکز درمانی و بهداشتی دولتی با خصوصی و شخصی به گونه ای بوده که پزشکان به خصوص پزشکان متخصص و جراح رغبتی برای فعالیت در بخش دولتی نداشتند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی به روز شدن پرداخت دستمزد پزشکان در مراکزدولتی،کاهش چندین برابری نرخ تجهیزات پزشکی، حذف واسطه ها را از مزیت های اصلی طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد.
به گفته وی با اجرای طرح تحول ،آمار بستری بیماران در بیمارستان های دولتی استان خراسان شمالی 10 درصد به نسبت قبل رشد داشته و این آمار در زمستان با تعطیلی فعالیت کشاورزی رشد بیشتری خواهد داشت.
حق بین اظهارکرد: دولت تدبیر وامید برای تحقق طرح تحول نظام سلامت در این استان 85 میلیارد ریال اعتبار به استان تخصیص داده که در بخش سلامت هزینه می شود.
به گفته وی با اجرای طرح تحول تمام خدمات بیمارستانی در بیمارستان های دولتی این استان برای شهرنشینان 90 درصد و روستایی تا سقف 95 درصد رایگان است.
خراسان شمالی دارای هفت بیمارستان دولتی با حدود 600 تخت بیمارستانی برای بیماران است.ک3
2712

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن