تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805163704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعايت حقوق بيمه گذاران مقدم بر منافع مالي شرکت ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۴۱ق.ظ)
رعايت حقوق بيمه گذاران مقدم بر منافع مالي شرکت ها مديرعامل شرکت بيمه ايران گفت: رعايت حقوق بيمه گذاران و مردم مقدم بر منافع مالي شرکت است و بر اجراي اين اصول پايبند هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود امرالهي، مدير عامل شرکت بيمه ايران، با بيان اينکه بيمه‌گذاران نبايد در شرايط ناآگاهي، بيمه‌ نامه ناقصي را خريداري کنند تا در زمان حادثه با مشکل مواجه شوند، تصريح کرد: اگر بيمه ‌نامه ناقص که در زمان بروز حادثه پوشش کامل نداشته باشد، ناآگاهانه به بيمه ‌گذاران ارائه شود همه ما مسوول هستيم و بايد پاسخ گو باشيم.
وي تاکيد کرد: همه کارکنان و شبکه فروش اين شرکت، بايد در زمان فروش بيمه ‌نامه اصول اساسي بيمه نامه را به بيمه‌گذاران عرضه کنند تا آنان با اطلاع کامل از شرايط عمومي و اختصاصي بيمه نامه نسبت به خريد پوشش بيمه‌اي اقدام کنند.
رئيس هيأت مديره ي بيمه ي ايران شفاف‌ سازي را نخستين اصل در اين شرکت بيان کرد و گفت: شفافيت در گفتار و عمل بايد براي مردم صورت گيرد، زيرا خسارت وارده به بيمه گذاران از محل حق بيمه اي که از بيمه گذاران دريافت مي شود، پرداخت مي گردد.
وي با بيان اينکه هدف ما در شرکت سهامي بيمه ايران تنها کسب سود نيست، افزود : هدف اصلي اين شرکت رسيدگي سريع به پرونده هاي خسارتي و حمايت از زيان‌ديدگان در زمان وقوع حادثه و جبران خسارت مالي به آنان است.
رئيس هيات مديره ي بيمه ي ايران با اشاره به دوران مديريت خود در صندوق تامين خسارت هاي جاني بيمه مرکزي، تصريح کرد: دراين صندوق روزانه 200 تا 250 نفر از هموطناني که به علت تصادفات رانندگي دچار معلوليت دائم شده بودند يا ورثه ي افراد فوت شدگان به ما مراجعه مي‌کردند و خواستار رفع مشکل خود بودند.
به گفته ي وي در برخي موارد حدود 20 سال از وقوع حادثه اي که براي زيان ديدگان اتفاق افتاده بود، مي گذشت که با به جريان انداختن پرونده آنان خسارت وارده به آنان جبران شد.
امرالهي ادامه داد: سال 1388 و درجريان بازديد از 66 زندان کشور با مواردي مواجه شديم که برخي افراد به علت نداشتن بيمه نامه درزمان وقوع حادثه سال هاست که در زندان به سر مي برند اين درحالي است که طبق قانون پرداخت ديه به نرخ روز محاسبه مي شود و کساني که به اين دليل درزندان باقي مانده بودند هر روز ناتوان‌تر از رفع اين مشکل مي شدند.
وي گفت : متاسفانه اطلاع رساني کافي در اين موارد صورت نگرفته است و اين روند همچنان ادامه دارد و ما امروز شاهديم بسياري از کساني که بيمه نامه ي شخص ثالث دارند براي دريافت الحاقيه جديد اين بيمه نامه به شرکت‌هاي بيمه اي مراجعه نکردند.
مديرعامل بيمه ايران اضافه کرد: همچنين در اين مدت شاهد بودم برخي از زندانيان تنها به دليل نداشتن يک روز بيمه‌ نامه سال‌ها را در زندان سپري مي کردند و از اينکه به موقع به شرکت هاي بيمه اي براي دريافت بيمه نامه ي شخص ثالث و الحاقيه مراجعه نکردند، بسيار نادم و پشيمان بودند.
مديرعامل شرکت بيمه ايران با اشاره به اينکه در صندوق تامين خسارت هاي جاني از مشکلات و مصيبت هاي مردم شناخت بيشتري پيدا کرديم، اظهارداشت: با تلاش شبانه روزي همکاران در مدت سه سال از محل اعتبارات اين صندوق سه هزار زنداني را از زندان آزاد کرديم.
امرالهي با بيان اينکه بيمه گذاران حادثه ديده در گذشته بايد براي پيگيري پرونده‌هاي خسارتي اين صندوق از تمامي نقاط کشور به تهران مراجعه مي‌کردند، افزود: با همکاري مدير عامل سابق بيمه ايران و شبکه ي گسترده ي اين شرکت، بيشتر مردم امروز خسارت هاي خود را در محل سکونت خود دريافت مي‌کنند.
وي يکي ديگر از مهم‌ترين سياست‌هاي بيمه ايران را دردوره جديد افزايش سطح کيفيت خدمات بيمه اي بيان کرد و افزود: کيفيت به خدمات اين شرکت باز مي گردد؛ زيرا هدف نهايي بيمه، پوشش حمايتي از آسيب‌ديدگان در زمان حادثه است و خسارت مردم بايد با نگاه کارشناسي سريع‌تر پرداخت شود.
رئيس هيأت مديره ي بيمه ايران همچنين برحفظ حقوق مردم تاکيد کرد و گفت: براي انجام تعهدات خود در سال گذشته دو هزار و 200 ميليارد ريال از سپرده هاي بانکي خود را شکستيم تا خسارت زيان ديدگان به موقع پرداخت شود.
وي بار ديگر تاکيد کرد: هدف ما از کار بيمه‌گري تنها تحصيل سود نيست و خدمت به مردم حادثه ‌ديده اولويت اول ما دراين شرکت بيمه اي است.
امرالهي توجه به سرمايه‌ انساني و بهره‌گيري از فرهيختگان را از ديگر اولويت هاي مسوولان ارشد اين شرکت خواند و اظهار کرد: آموزش و توجه به معيشت کارکنان مهم ‌ترين رکن در منابع انساني است که ما به آن توجه ويژه داريم.
وي در ادامه با تشريح اصول و کار حرفه‌اي در صنعت بيمه خواستار تعامل با سازمان‌هاي مرتبط و حمايت اصول بنگاه‌داري شد و افزود: انسجام و هماهنگي ما را به هدف نهايي که ارائه ي خدمات کيفي به مردم خواهد بود، مي‌رساند.
همچنين کميته ي بررسي و ارزيابي هشتمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه شرکت هاي برتر در گروه هاي مختلف را اعلام کرد؛ شرکت سهامي بيمه ي ايران در گروه بيمه ها عنوان نخست و برتر را به خود اختصاص داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن