تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماليات يکي از ابزار هاي مهم براي توزيع عادلانه درآمدها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
ماليات يکي از ابزار هاي مهم براي توزيع عادلانه درآمدها فرماندار تبريز اظهار داشت: ماليات ابزاري مهم براي توزيع بهتر و عادلانه درآمدهاست که در نهايت منافع آن به همه اقشار جامعه به ويژه اقشار کم درآمد اختصاص مي يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، شهرتي فر، فرماندار تبريز در بازديد از اداره کل امور مالياتي آذربايجان شرقي با اعلام اين مطلب افزود : با پرداخت ماليات، دولت بهتر مي تواند خدمات خود را ارائه دهد و در حقيقت وصول کامل ماليات ، گام مهمي در راستاي تحقق سياست هاي اقتصادي دولت است.
وي آگاه ساختن مردم درخصوص نقش ماليات در توسعه و رونق اقتصادي کشور را بسيار مهم خواند و افزود: بايد نقش درآمدهاي مالياتي در ارتقاي اقتصاد کشور، انجام زير ساخت ها و پيشرفت پروژه هاي عمراني و کاهش وابستگي درآمدهاي جاري دولت به نفت را براي عموم مردم تشريح و اثرات مثبت و سازنده آن را معرفي کرد.
فرماندار تبريز گفت: با توجه به اينکه درآمدهاي مالياتي، رابطه مستقيمي با بودجه استان دارد، لذا ماليات نقش مهم و سازنده اي در اقتصادکشور و برقراري عدالت در جامعه ايفاء مي کند و با رشد آن، شاهد توسعه و عمران هرچه بيشتر استان خواهيم بود.
فرماندار تبريز در اين بازديد ضمن اظهار رضايت از نحوه خدمت رساني کارکنان مالياتي، کارِ آنان را سخت و طاقت‌فرسا خواند و گفت: اميدواريم با تلاش شما بتوانيم در زمينه‌ي حذف نفت از بودجه‌ي کشور گام‌هاي مثبتي برداريم و استقلال، اقتدار و عزت ايران اسلامي را حفظ کنيم و ارتقا ببخشيم.
شهرتي فر افزود: اگر در زمينه‌ي ايجاد زيرساخت‌ها در کشور کاري انجام مي‌شود، بخشي از آن نتيجه‌ي زحمات کارکنان امور مالياتي است.
وي حسن خلق نسبت به مراجعين، احترام گذاشتن به موديان، جلب اعتماد مردم و احترام به حق و حقوق مردم را در راستاي فعاليت کارکنان امور مالياتي مهم تلقي کرد و بر آن تاکيد نمود.
رسولي مدير کل امور مالياتي آذربايجان شرقي نيز ضمن تقدير و تشکر از تعامل موديان استان اظهار داشت : پرداخت ماليات مي تواند تاثير مهمي در حل مشکلات جامعه داشته و در امور عمراني نيز نقش بسزايي خواهد داشت.
رسولي خاطرنشان کرد: اجراي طرح جامع مالياتي موجب رضايتمندي بيشتر ارباب رجوع گرديده و با دست يابي به عدالت مالياتي، موجب جلوگيري از فرار مالياتي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن