تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801219996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات مجمع عمومی انجمن صنفی سرمایه گذاران خطرپذیر امروز برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتخابات مجمع عمومی انجمن صنفی سرمایه گذاران خطرپذیر امروز برگزار می شود تهران-ایرنا-مجمع عمومی انجمن صنفی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور به منظور برگزاری انتخابات هیات مدیره و بررسی تقاضای عضویت صندوق های جدید، امروز چهارشنبه تشکیل می شود.


دبیر انجمن صنفی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: مجمع عمومی انجمن به صورت سالانه تشکیل جلسه می دهد که در نشست امسال، تقاضای عضویت شش صندوق و سرمایه گذار خطرپذیر (VC) به بحث و بررسی گذاشته می شود.
مهرداد امانی اقدم با بیان اینکه صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر اکنون 18 عضو دارد، افزود: بیشتر تقاضاهای جدید برای عضویت در صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر مربوط به بخش خصوصی است و خوشبختانه تمایل بخش خصوصی به مشارکت در صنعت دانش بنیان رو به گسترش است.
به گفته وی برگزاری انتخابات هیات مدیره نیز در دستورکار نشست امروز مجمع عمومی صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر قرار دارد و اعضا از طریق رای گیری، رییس، دبیر، بازرس و اعضای هیات مدیره صندوق را انتخاب خواهند کرد.
امانی اقدم خاطرنشان کرد: انتخابات مجمع در محل مجتمع فناوری شماره 2 دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و اعضای جدید هیات مدیره برای مدت دو سال عهده دار وظایف محوله خواهند بود.
وی همچنین از برپایی کارگاه آموزشی برای سرمایه گذاران با موضوع نحوه مذاکره با صاحبان طرح های دانش بنیان در نوبت بعدازظهر مجمع عمومی صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر خبر داد.
شبکه سازی کمک به فعالیت تجاری سازی یافته های پژوهشی، مراوده و مذاکره با فعالان بازار پول و سرمایه جهت توسعه تامین مالی صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر و تعامل با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی حامی فناوری و نوآوری در راستای توسعه سرمایه گذاری خطرپذیر از مهم ترین سیاستها و وظایف انجمن صنفی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور به شمار می آید.
امانی اقدام، برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری خطرپذیر با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی ریاست جمهوری و تداوم نشست های ماهیانه تخصصی را از برنامه های انجمن صنفی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر در سال جاری عنوان کرد.
انجمن صنفی کارفرمایی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر در کشور از سال 1391 آغاز به کار کرده و اهدافی همچون توسعه و ترویج ادبیات سرمایه گذاری خطرپذیر، استانداردسازی رویه ها و فعالیت سرمایه گذاری خطرپذیر، انتقال تجربیات موفق سرمایه گذاری خطرپذیر و ارتقای تعاملات فعالان صنعت با نهادها و سازمان های دولتی حامی تامین مالی نوآوری را دنبال می کند.
علمی (4)**1055**1440

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن