تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال عروس و داماد لرستانی از روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حاشیه های پنجمین سفر استانی دولت تدبیر و امید استقبال عروس و داماد لرستانی از روحانی خرم آباد- ایرنا - پنجمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان لرستان با حاشیه هایی همراه بود ازجمله این که یک عروس و داماد لرستانی در مقابل فرودگاه خرم آباد در یک سیاه چادر به استقبال رئیس جمهور آماده بودند.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از سفر به خوزستان ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و ایلام ، استان لرستان را بعنوان پنجمین مقصد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید انتخاب کرد.
** رئیس جمهوری ساعت 9 صبح امروز وارد فرودگاه خرم آباد شد و توسط هوشنگ بازوند استاندار و حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و دیگر مقامات ارشد محلی در استان مورد استقبال قرار گرفت.
** یک دختر شهید با لباس محلی لرستانی در بدو ورود رئیس جمهوری به وی خوشامدگویی گفت.
** دکتر روحانی در بدو ورود با ا ظهار خرسندی از حضورش در لرستان گفت: تصمیماتی در هیات وزیران برای این استان اتخاذ شده است که در طی سفر دو روزه به اطلاع مردم خواهد رسید.
** در مقابل درب خروجی خرم آباد یک عروس و داماد در یک سیاه چادر به استقبال رئیس جمهور آمده بودند و سرنا و ساز محلی نواخته شد.
** حدود 20 اسب سوار با لباس محلی در مقابل فرودگاه به استقبال رئیس جمهوری آمدند.
** در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی خرم آباد که قرار است رئیس جمهوری تا ساعتی دیگر با مردم دیدار عمومی داشته باشد ، در کل مسیر مردم با در دست داشتن پرچم های بنفش و پرچم های جمهوری اسلامی منتظر حضور رئیس جمهوری هستند.
** پلاکاردهایی با تصویر رئیس جمهوری در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی نصب شده که در آنها به رئیس جمهوری خیرمقدم گفته شده است.
** باتوجه به این که مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی مسیری طولانی است ، مردم در تمام پیاده روهای خیابان ها منتظر حضور رییس جمهوری هستند و گروه های مردمی در مسیر ایستگاه های صلواتی توزیع شربت مستقر کرده اند.
این گزارش تکمیل می شود...

سیام (3) ** 9189 ** 9012 ** د . الف ** 1418

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن