تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803487390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای رییس جمهور، دل به تدبیرت بسته ایم و امید به اعتدالت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آقای رییس جمهور، دل به تدبیرت بسته ایم و امید به اعتدالت خرم آباد - ایرنا - لرستان میزبان میهمانی از جنس امید و نشاط است، میهمانی که میزبانش به رسم ادب از روزهای گذشته خانه تکانی کرده و انتظار امدنش را به نظاره نشسته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، با توجه به اینکه تنها یک روز تا دیدار مردم لرستان با رییس جمهور محبوبشان باقی مانده ، اقشار مختلف مردم در کنار یکدیگر و در قالب ستادهای استقبال مردمی مشغول فراهم کردن مقدمات استقبال هستند.
در بسیاری از میادین و معابر اصلی، بنرها و تابلوهایی با شعار های لری مبنی بر خوشامدگویی به دکتر روحانی از جمله ˈ رییس جمهور مردمی به خورموئه خوش اوماییˈ ، به چشم می خورد.
بسیاری از بلوارها ی سطح شهر رنگ آمیزی شده و حال و هوای موجود در شهر و مردم خرم آباد به وضوح خبر از آمدن میهمانی عزیز و بزرگ دارد.
شادمانی مردم لرستان و خرم آباد از سفر رییس جمهوری در حالی شدت می گیرد که این استان رتبه نخست بیکاری کشور را دارد و این استقبال مردمی از دکتر روحانی بیانگر امید مردم و جوانان به کلید تدبیر وی است.
مردمی که سالهای گذشته در صدر استانهای محروم کشور بوده و با وضعیت سرانه درآمدی کمتر از متوسط گذشته روزگار سپری کرده اند منتظر مردی هستند که در حماسه 24 خرداد سال گذشته آرا خود را به امید روی کارآمدنش به صندوق ریختند.
مردم لرستان قدردان هستند و بدون شک اقداماتی را که تاکنون استاندار لرستان، مرد اول دولت در استان انجام داده سپاس می گویند، اقداماتی که از جمله آن می توان به راه اندازی نجتمع عظیم کشت و صنعت و رونق فرودگاه خرم آباد اشاره کرد.
امروز مردم لرستان به ادامه روند کنونی و بهبود اوضاع امیدوار هستند و با آغوش باز به استقبال رییس جمهوری مجبوب رفته اند تا بار دیگر ثابت کنند که معنای سپاس را خوب می شناسند و بهتر از آن خوب می دانند که دکتر روحانی مردم عمل و تلاش است.
شور و نشاط به وجود آمده در لرستان علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی مردم، به خوبی بیانگر ایمان مردم این استان به رییس جمهوری محبوبشان بوده و این مردم در روزی بزرگ ثابت می کنند که همیشه پشتیبان نظام و دولت هستند.
امروز حرف دل مردم لرستان با رییس جمهوری خواسته های کهکشانی و یا انتظارات رویایی نیست، امروز مردم لرستان کمترین خواسته ها مبنی بر رونق دوباره و جان گرفتن صنایع تعطیل را دارند.
بدون شک دکتر روحانی در دل مردم لرستان جای دارد که این همه از شوق آمدنش به وجد آمده و خیابان ها را آذین بسته اند و یقینا دکتر روحانی نیز توجه ویژه ای به مردم لرستان داشته و خواهد داشت.
آقای رییس جمهور در یک کلام مردم لرستان حسن نیت و ارادت خود به شما و نظام را بار دیگر اثبات می کنند و قطعا شما نیز آگاه هستید که این مردم دل به تدبیرت بسته اند و امید به اعتدالت.
خوش آمدی ...
7269/630/542

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن