تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802734484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فرآیند اجرایی ورود موتور های برقی به ناوگان حمل و نقل شهری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران خبر داد
آغاز فرآیند اجرایی ورود موتور های برقی به ناوگان حمل و نقل شهری
معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران از آغاز فرایند اجرایی موتور سیکلت برقی به ناوگان حمل و نقل کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تشکری هاشمی در نشست خبری که عصر  امروز در محل معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران با حضور اصحاب رسانه و برخی خودرو سازان برگزار گردید  به مرگ تدریجی و مسمومیت شهروندان ناشی از آلاینده ها اشاره نمود و اظهار داشت : همه ما در این زمینه مسئولیم چرا که اگر سالانه میلیونها نفر از مردم به بیماری های تنفسی قلب و عروقی و خونی مبتلا می شوند در اثر یک پدید طبیعی نبوده و بلکه تنها به دلیل غفلت مسئولان و تأمین کنندگان سوخت خودروها موتورها و برنامه ریزان شهری بوده است.

وی مهمترین دلیل آلودگی هوای شهر تهران را ذرات معلق زیر 5/2 میکرون اعلام کرد و اظهار داشت: تمامی این موارد ناشی از احتراق موتورهای بنزینی بوده ضمن این‌که باید در نظر داشت موتورهای بنزینی علاوه بر آلودگی صوتی هوا و حرکات پرخطر عامل بیش از 50درصد از کشته شدگان کشور هستند که عابرین پیاده در این زمینه بیشتر هستند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که میزان کشته شدگان عابرین پیاده با موتوهای احتراقی 70درصد است اظهار داشت:سالانه در تهران 1400نفر در اثر تصادفات می‌میرند که هرچند این میزان در سال های اخیر به 800 نفر کاهش یافته اما این موارد را نمی‌تـوان نادیده گرفت چرا که بخش از آن به د لیل بی کیفیتی تولیدات حمل و نقلی است.

تشکری هاشمی ترویج موتور سیکلت‌‌های برقی را یکی از تاکیدات شهردار تهران عنوان نمود و افزود: این طرح در شهرهای دیگر نیز اجرا خواهد شد چرا که تجربه بی آر تی در تهران علی رغم مخالفـت‌های اولیه در بدو اجرای این طرح و توسعه آن به شهرهای دیگر مؤید این امراست.

وی با تأکید بر این‌که عدم استفاده از موتورها بنزینی و جایگزینی آن با موتورهای برقی اجباری نیست افزود: باید در نظر داشت خطوط موتورهای بنزینی تعطیل خواهد شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در ادامه با بیان این‌که این برنامه بخش از برنامه 5 ساله در شهرداری تهران است به دریافت 40میلیاردتومان اعتبار در خصوص این طرح در سال جاری اشاره نمود و افزود: یارانه‌های متعددی در این بخش از قبیل فراهم نمودن برق رایگان برای موتور سیکلت‌های برقی پیش بینی شده است.

تشکری‌هاشمی با اشاره به  این‌که اکنون در دنیا موتورسیکلت‌ها هیبریدی مورد استفاده قرار می‌گیرد با بیان معضلات اجتماعی ناشی از به کارگیری موتورهای بنزینی نظیر سرعت بالا مانور اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به سرعت متعادل پیش بینی شده در موتورهای برقی و عدم مانور پرخطر در این موتورها شاهد بی‌انضباطی‌های اجتماعی با به کارگیری موتورها نخواهیم بود.

وی با عنوان این‌که فاز اول اجرای این طرح در بازار تهران خواهد بود اظهار داشت: ما نه به دنبال انحصار هستیم و نه اجازه ورود محصول نا مرغوب چینی و کشورهای دیگر را به کشور می دهیم هدف ما تولید موتور سیکلت موردنیاز با کیفیت برای اقشار کارگر، دانشجو و  بازاری و ....است.
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر این‌که ما نه به دنبال اسقاط و نه به  دنبال تعویض موتور سیکلت‌ها هستیم افزود: هدف مدیریت شهری تنها حمایت از خریدارن و استفاده از موتور سیکلت‌ها ضمن این‌که با هماهنگی به عمل آمده با بانک شهر 80 درصد از مبلغ مورد نیاز جهت خرید موتور های برقی  از طریق پرداخت تسهیلات به شهروندان اعطا می‌شود.

تشکری هاشمی در پایان با تأکید بر این‌که علاوه به بعد مادی ابعاد معنوی نیز در جهت سرویس دهی بهتر به صاحبان این موتورها داده خواهد شد خاطرنشا ن کرد: تا 3 ماه آینده شاهد ورود موتور برقی با ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود. 

انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن