تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815473449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون جان کری وین را ترک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: معاون جان کری وین را ترک کرد
معاون وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در مذاکرات دو جانبه با ایران به وین آمده بود، این شهر را ترک کرد.
ایسنا: ایران و آمریکا عصر روز گذشته حدود دو ساعت ونیم در هتل کوبورگ گفت‌وگو کردند. این گفت‌وگوها با حضور کاترین اشتون، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.

در این دیدار هیات آمریکایی به سرپرستی ویلیام برنز و با همراهی وندی شرمن حاضر شده بود.

برنز نفر دوم وزارت خارجه آمریکا به ویژه در موضوع ایران است که همواره در مذاکرات هسته‌ای با ایران در سال‌های گذشته به طور رسمی و یا پشت پرده حضور داشته است.

برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند که ویلیام برنز در مذاکرات با ایران درخصوص مساله عراق نیز صحبت کرده است. این موضوع از سوی مقامات ایرانی به شدت تکذیب شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان بررسی موضوع عراق در دور جدید مذاکرات و جلسات سه جانبه با ویلیام برنز، دستیار وزیر خارجه آمریکا و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را تکذیب کرد.

یک مقام ایرانی دیگر حاضر در مذاکرات نیز گفت‌وگو درباره عراق در مذاکرات با هیات آمریکایی یا در حاشیه مذاکرات در روز دوشنبه را تکذیب کرد.

این مقام ایرانی صبح روز سه‌شنبه با اشاره به اخبار رسانه‌های آمریکایی و غربی مبنی بر این‌که عراق از موضوعات مورد بحث مقامات ایران و آمریکا در گفت‌وگوهای دو جانبه بوده است با تکذیب این اخبار تاکید کرد که در این گفت‌وگوها صرفا درباره مساله هسته‌ای گفت‌وگو شد.

این مقام ایرانی تصریح کرد: دستور کار مذاکرات ما موضوع هسته‌ای است اما به طور کلی مسایل منطقه همواره در گفت‌وگوها می‌تواند مطرح شود که موضوعی حاشیه‌ای است و می‌تواند تمامی تحولات منطقه را در برگیرد.





تاریخ انتشار: 27 خرداد 1393 - 16:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن