تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش‌نویس قانون تبلیغات به دولت تقدیم شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان انتظامی:
پیش‌نویس قانون تبلیغات به دولت تقدیم شد
کرمان - خبرگزاری مهر: معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تقدیم پیش نویس قانون تبلیغات به دولت خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین انتظامی پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشترک انتظامی با مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات کرمان گفت: یکی از مسیرهایی که می‌تواند ما را به سبک زندگی اسلامی رهنمون شود کانون های آگهی و تبلیغات است. وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت جدید سیاست اقتصاد مقاومتی است، گفت: در هر سیاستگذاری سلسله مراتبی وجود دارد یعنی قوانین بالا دستی داریم و هر چه قدر به سلسله مراتب پایین‌تر می‌آییم باید با توجه به سلسله مراتب بالایی عمل کنیم اما متاسفانه یکی از اشکالات ما در کشور توجه نکردن به همین سلسله مراتب است و به یک قانون عمل نمی شود.  این مسئول در ادامه گفت: یکی از سیاست های نظام که ما بین مقام معظم رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و دولت و مجلس وجود دارد سیاست اقتصاد مقاومتی است که برای مقاوم سازی اقتصاد باید نگاهی درون زا و برونیت گرا داشته باشیم که درون زا بودن به معنی اتکا به مردم است که یک توده بزرگ است که توسط تشکل ها و صنوف و احزاب جلوه دار می شوند. حذف مالیات بر ارزش افزوده برای مطبوعات انتظامی با اشاره به حل مسئله حذف مالیات برای مطبوعات گفت: یکی از مسائل مالیاتی مطبوعات که حذف مالیات ارزش افزوده بوده برای مطبوعات کاملا حذف شده است. وی فلاح را یکی از مدیران نمونه دانست و افزود: یکی از از مدیران خوب را در وزارت ارشاد در استان دارید که باید از این ظرفیت استفاده کنید و تنها منش برای ما مهم است نه ثبت تشکل، ما باید در کنار هم نشسته و یکدیگر را تحمل کنیم. معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: اگر نهادسازی را در حوزه های مختلف انجام دهیم قطعا تحول بزرگی ایجاد خواهد شد و راه حل ما این است که در کنار هم بودن و ایجاد فرهنگ کار مردمی به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی است. وی همچنین گفت: انجمن های صنفی باید دور هم جمع شده و با همفکری یک مرکزیت از دل خود ایجاد کنند و از آن به صورت سلسله مراتبی تبعیت کرده و از این طریق در وزارت خانه اظهار نظر کنند. انتظامی با بیان اینکه پیش نویس قانون تبلیغات هم تقدیم دولت شده است، گفت: ظرف دو ماه دیگر این پیش نویس تقدیم مجلس خواهد شد و در رابطه با آموزش های این کانون ها توصیه می کنم که خود کانون ها تقاضای دوره هایی که می خواهند برگزار کنند و نیاز به آموزش دارند، را بدهند. این مسئول گفت: کانون ها فضای کسب و کار خود را تقسیم کنند و اگر در حوزه های تخصصی کار کنند برد بیشتری خواهند داشت و بسیاری از مشکلات پیش روی آن ها نیز برداشته خواهد شددر غیر اینصورت موفقیت تمام نصیب آن مجموعه نخواهد شد. وی در ادامه  اظهار داشت: وظیفه دولت تسهیل کردن کار است و باید قوانین بازنگری شود و نباید در مسیر روند اشتباه قبل پا گذاشت و باید اگر مسیری اشتباه بوده آن را تغییر داد. زبان فارسی بخشی از امنیت ملی به شمار می‌رود انتظامی  در پایان گفت: زبان فارسی برای ما بخشی از امنیت ملی به شمار می رود بنابراین نباید برای جلوه  کار از حروف بیگانه انگلیسی استفاده کرد که کار را از این طریق زیبا بنمایند بلکه می توانند خلاقیت را در زبان فارسی هم به کار برد. وی در پایان گفت: برای سبک زندگی اسلامی ایرانی می باید ضمن ارتباط با دیگران خودباخته نبوده و فرهنگ کشورمان را که دست خود ماست در کشور ترویج و نهادینه کنیم.


۱۳۹۳/۳/۲۷ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن