تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819728912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه «ایکس ری» کامیونی در گمرک مرزی مهران راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام دستگاه «ایکس ری» کامیونی در گمرک مرزی مهران راه اندازی شد ایلام- ایرنا- دستگاه «ایکس ری» کامیونی پیش از ظهر سه شنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در محوطه گمرک مرز بین المللی مهران به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز سه شنبه در این آیین گفت: این دستگاه به منظور کنترل و پایش کالاهای جاسازی شده کامیون ها در محل پایانه مرزی مهران نصب شده است.
«حسین کلانتری»، مزایای این دستگاه را کاهش قاچاق و کنترل دقیق کالاها عنوان کرد و افزود: ارزش مالی این سامانه 220 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: استفاده از دستگاه های ایکس ری کامیونی که تاکنون در تعدادی از گمرکات مهم مرزی کشور نصب و راه اندازی شده، سبب افزایش شتاب و آسانی پایش و کنترل ورود و خروج کامیون های حامل محموله های بازرگانی و ترانزیتی می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: اکنون گمرکات 9 منطقه مرزی از سامانه ایکس ری کامیونی بهره مند است و با بهره برداری از این دستگاه در گمرکات استان ایلام، تعداد دستگاه های ایکس ری کامیونی نصب شده در مرزهای کشور به 10 مورد خواهد رسید.
پایانه مرزی مهران در 100 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام قرار دارد.
روزانه 800 دستگاه کامیون حامل بار برای صادرات به کشور عراق وارد پایانه مرزی مهران می شود.
سالانه نزدیک به یک میلیارد دلار انواع کالا از کمرگ این پایانه برای صادرات به عراق ترخیص می شود. ک/2
7170/565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن