تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802419402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر: بهشت زهرا از سال 95 آمادگی پذیرش هیچ متوفی را ندارد/ چمران : ساخت دو هتل بلند مرتبه در اطراف برج میلاد با هیچ عقل سلیمی سازگار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دبیر: بهشت زهرا از سال 95 آمادگی پذیرش هیچ متوفی را ندارد/ چمران : ساخت دو هتل بلند مرتبه در اطراف برج میلاد با هیچ عقل سلیمی سازگار نیست
رئیس سازمان برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: سازمان بهشت زهرا از ابتدای سال 95 پذیرش هیچ گونه متوفی را ندارد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران برخی از اعضای شورا به بیان تذکرات خود در خصوص معضلات و مشکلات شهری پرداختند که در این راستا صابری یکی از اعضای شورای شهر در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سطح شهر و بخصوص چهار راه ولی عصر با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستیم اظهار داشت: جوابیه ای که از شهرداری در این خصوص ارسال شده قانع کننده نبوده و باید پرسید چرا ستاد مناسب سازی در سال اخیر تعدیل شده و زیر مجموعه کدام معاونت قرار می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه ستادی باید در شهرداری باید متولی شود تا تمام پروژه‌های شهرداری از این محل  پیوست مناسب سازی را دریافت نمایند افزود: پاسخ شهرداری تهران در این زمینه درخصوص رسیدگی به شیوه فعالیتها بوده درحالی که از نظر شورا تشکیل ستاد مطرح است.

این عضو شورای شهر در ادامه با بیان اینکه طبق اظهار نظرات مسئولین شهری با بیان اینکه از اظهار نظرات مسئولین شهری این گونه بر می‌آید که محدوده چهارراه ولی عصر به خوبی برای معلولین مناسب سازی نخواهد شد و امکان رفع مشکلات مطرح دراین منطقه به صورت صد در صد وجود ندارد افزود: پاسخ در جوابیه شهرداری به گونه ای بیان شده که گویی معلول و جانباز شهروند درجه دو هستند.

در ادامه علی رضا دبیر با اشاره به بازدید میدانی از بهشت زهرا اظهار داشت: وضعیت آرامگاه بهشت زهرا به گونه ای است که از اول فرودین ماه 95 نمی توان هیچ متوفی را دراین بخش به خاک سپرد.

وی با بیان اینکه در برنامه 5 ساله منطقه گرم دره و تلو به عنوان قبرستانهای جدید و جایگزین بهشت زهرا پیش بینی شده است افزود: قطعاً اتفاقات پیش آمده در منطقه گرم دره ونیز دستگاه امنیتی در منطقه تلو مانع از انجام این اقدام خواهد شد ضمن اینکه باید توجه داشت با توجه با اینکه ساخت قبرستان جدید نیازمند برنامه سه ساله است این موضوع از هم اکنون باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به عوارض پارکینگها و ساخت پارکینگ ها اشاره نمود و افزود: ساخت سه هزار پارکینگ مطابق تبصره 5 برخلاف برنامه شهرداری بوده و خواهش من از اعضا این است که قبل از ابلاغ به فرمانداری این تبصره حذف گردد.

در ادامه  مهدی چمران یکی دیگر از اعضای شورای شهر با بیان اینکه طبق اظهارات شاکری درخصوص پروژه میلاد 2 این موضوع ربطی به فرمانداری ندارد اظهار داشت: البته باید اشاره نمود که این پروژه‌ بدون هماهنگی با شورای و شهرداری بوده واین تعاونی بدون پذیرش داوران انتخاب شده از سوی شهرداری اقدام به این عمل نموده است.

وی در ادامه به ساخت 2 هتل بلند در اطراف برج میلاد اشاره نمود وافزود: این موضوع با هیچ عقل سلیمی سازگار نبوده چرا که این موضوع باعث کاهش ارزش برج میلاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصاویری نیز از این پروژه در این محل نصب شده است خاطر نشان کرد: خواست ما براین است که ضمن تجدید نظر درساخت این دو برج تصاویر آن را نیز بردارند.

انتهای پیام/



 









تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن