تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهات بیمار سراغ پزشک را از عابر گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واکنش مرکز بهداشت بویراحمد به خبر مرگ زن باردار لودابی: همراهات بیمار سراغ پزشک را از عابر گرفتند یاسوج-ایرنا- روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در واکنش به خبر مرگ زن باردار لودابی باصدور بیانه ای اظهار کرد که همراهان این زن باردار سراغ پزشک را از عابری که جلوی مرکز بهداشت بود گرفتند.


بر اساس این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته است پزشک در مرکز بهداشت لوداب حاضر بود اما همراهان بیمار به وی مراجعه نکردند.
در این بیانیه آمده است: زمان آوردن بیمار به مرکز بهداشتی و درمانی لوداب، پزشک در روستای ˈتل درازˈ در سه کیلومتری مرکز بود که باشنیدن این حادثه در سه دقیقه به مرکز لوداب رسید.
بر اساس این بیانیه مامای کشیک نیز در این مرکز حضور داشت اما همراهان بیمار به دلیل فشار روحی وارد شده جلوی ورودی مرکز لوداب از شخصی که از کارکنان بهداشت لوداب نبود سراغ پزشک را گرفتند و با اظهار بی اطلاعی این شهروند، بیمار را به مرکز ˈچینˈ و سپس ˈمارگونˈ در 35 کیلومتری لوداب بردند.
روز یکشنبه زن بارداری در یکی از روستاهای حومه لوداب جان سپرد که سوژه گزارش ایرنا شده بود.
یکی از اهالی لوداب به خبرنگار ایرنا گفته بود: خواهرم اعظم آهون 25ساله در حالی که هشت ماه از زمان بارداری وی می گذشت دچار بیهوشی شد، وقتی آن را به مرکز درمانی لوداب رساندند، کسی در این درمانگاه برای پاسخگویی حضور نداشت.

وی گفته بود: این زن جوان باردار را به مرکز چین واقع در 15کیلومتری لوداب رساندند که متاسقانه آن مرکز درمانی نیز پزشک نداشت و در حین اعزام به مارگون که با لوداب 75کیلومتر فاصله دارد، زن جوان باردار با نوزاد در آستانه تولد او فوت کرد.
627

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن