تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802505192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانمايي کارخانه پتروشيمي ايرانشهر در هفته آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۵۳ق.ظ)
استاندارسيستان و بلوچستان اعلام کرد: جانمايي کارخانه پتروشيمي ايرانشهر در هفته آينده استاندار سيستان وبلوچستان گفت: با حضور کارشناسان و مسئولين صنعت پتروشيمي جانمايي کارخانه پتروشيمي ايرانشهر در هفته آينده انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي در نشست با نخبگان و کارشناسان ارشد استانداري با بيان اين مطلب اظهار داشت: با احداث کاخانجات پتروشيمي در ايرانشهر و چابهار و با ظرفيت اشتغال 40 هزار نفر در يک بازه زماني 4 تا 7 ساله اين استان به قطب دوم صنعت پتروشيمي در کشور تبديل خواهد شد و ما نيازمند تربيت نيروي کارشناس بومي براي صنعت پتروشيمي در استان هستيم.
وي با اشاره به طرح هاي قابل اجراء در استان گفت: در بخش کشاورزي در استان از مجموع 260 هزار هکتار زمين هاي قابل کشت 146000 هکتار آن زير پوشش طرح آبياري نوين و تحت فشار قرار خواهند گرفت که 46000 هکتار آن در سيستان و 100 هزار هکتار نيز مربوط به جنوب استان است که با اجراي اين طرح در يک دوره سه ساله بيش از يکصد هزار شغل پايدار در استان ايجاد خواهد شد.
استاندار همچنين گفت: 86 هزار کيلومتر مربع از معادن استان زير اکتشاف و استخراج قرار خواهند گرفت و اين در صورتي است که کل معادني که در کشور هم اکنون زير اکتشاف و استخراج قرار دارند 100 هزار کيلومتر مربع مي باشد.
وي با اشاره به مصوبات سفر دکتر روحاني رئيس جمهور به استان گفت خط گاز ايرانشهر به زاهدان با 650 ميليارد تومان اعتبار تا آخر سال 94 اجرا و به بهره برداري خواهد رسيد که از اين مقدار تاکنون 550 ميليارد تومان آن تخصيص يافته است وي گفت خط ايرانشهر به چابهار و همچنين زاهدان به زابل نيز هر يک با 500 ميليارد تومان اعتبار مصوب شده است.
هاشمي توسعه بندر چابهار را از ديگر مصوبات بسيار مهم سفر رياست جمهور به استان دانست و افزود ظرفيت اين بندر تا دهه فجر امسال از 2/5 ميليون تن به 6/5 ميليون تن افزايش خواهد يافت که در نهايت قرار است ظرفيت اين بندر به 86 ميليون تن ارتقا يابد.
وي ادامه داد: تا اواسط تير ماه سال جاري نيز 4 کشتي براي تخليه گندم در بندر چابهار پهلو خواهند گرفت وي در خصوص اجراي خط آهن چابهار به زاهدان نيز گفت : عمليات اجراي اين خط به طول 610 کيلومتر و با اعتباري بالغ بر 2000 ميليارد تومان آغاز که قرار است در دولت يازدهم به بهره برداري برسد.
نماينده عالي دولت در استان از منطقه آزاد چابهار به عنوان يکي از نقاط گردشگري استان ياد کرد و افزود: گردشگري بايد با هدف تغيير نگاه ها به استان مورد هدف و در اولويت برنامه هاي مديران قرار گيرد.
وي با اشاره به بخش بهداشت و درمان نيز گفت: اتفاقات بسيار خوبي در اين بخش رخ داده است و بهترين سياستگزاري در اين بخش انجام گرفته است تا خانواده ها دغدغه رواني در خصوص معالجه بيماران خود را نداشته باشند.
وي گفت: هم اينک 220 تخت بيمارستاني در استان آماده بهره برداري است که مجوز لازم جهت بهره برداري از اين 220 تخت اخذ گرديده است.
استاندار پراکندگي موجود در استان را يکي از دلايل اصلي پائين بودن شاخصه هاي توسعه در استان دانست و گفت: اين پراکندگي غير برنامه ريزي شده باعث شده است تا شاخص هاي استان در مقايسه با ديگر مناطق پائين تر باشد.
وي در پايان گفت: با اجراي مصوبات سفر رياست محترم جمهور به استان آينده استان بسيار درخشان و روشن خواهد بود و استان سيستان و بلوچستان به يکي از پر رونق ترين استان هاي کشور تبديل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن