تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آرمان در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه آرمان روز سه شنبه خبرهای «خسارت 5.5 میلیون دلاری وزیر نفت احمدی نژاد» و «ما نباید دیگر به قدرت بازگردیم» را برای صفحه ی نخست انتخاب کرد.


این روزنامه در تیتر یک به عنوان خسارت 5.5 میلیون دلاری وزیر نفت احمدی نژاد پرداخت و نوشت: یک منبع آگاه اعلام کرد؛ دادگاه بین المللی داوری به علت قطع سوآپ نفت، شرکت نیکو ایران را ملزم به پرداخت خسارت کرد. وی روز دوشنبه به ایرنا درباره چگونگی روند این تصمیم، گفت: در آن زمان وزیر نفت وقت به بهانه با صرفه نبودن سوآپ، آن را قطع و اظهار کرده بود که سوآپ، کشور را به واردکننده نفت تبدیل کرده است؛ اما بعد از قطع سوآپ و نقض قرارداد با شرکت های سوآپ کننده که به دستور میرکاظمی وزیر نفت وقت صورت گرفته بود، شرکت های سوآپ کننده به دلیل نقض قرارداد از دادگاه درخواست غرامت کردند. وی گفت: به هر حال رای دادگاه داوری شنبه گذشته صادر شد که براساس آن شرکت نیکو ملزم به پرداخت 5.5 میلیون دلار خسارت شد.
روزنامه آرمان موضوع ما نباید دیگر به قدرت بازگردیم را انعکاس داد و نوشت: سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه نه قصد داشتم و نه دارم و نه زمینه اش فراهم است که به قدرت بازگردم، خاطرنشان کرد: ما نسلی هستیم که نباید دیگر به قدرت بازگردیم اما دوست داریم ارزش ها و معیارها حفظ شود و شخصیت هایی که نسبت به آرمان ها و سرنوشت ایران دغدغه بیشتری دارند روی کار بیایند و برای این موضوع تلاش می کنیم.
این روزنامه خبر 3 ساعت مذاکره ایران و آمریکا را برجسته کرد و نوشت: دیروز ساعت 13 به وقت مرکز قاره سبز محل دفتر نمایندگی دایم ایران در سازمان های بین المللی واقع در خیابان Third Avenue پایتخت اتریش، محمدجواد ظریف میزبان کاترین اشتون به صرف ناهار بود تا به این ترتیب وین 5 آغاز شود. تمایز قابل ذکر این مذاکرات دیدار سه جانبه ایران،آمریکا و اشتون با حضور ویلیام برنز بود. این خبر را دکتر ظریف، به خبرنگاران گفت.
روزنامه آرمان عنوان تاکتیک آمریکا با انتخاب روحانی عوض شد را برای گفت و گو با محمود سریع القلم استاد دانشگاه برگزید. سریع القلم گفت: انتخاب آقای دکتر روحانی توسط مردم ایران در خرداد 1392، تجزیه و تحلیل آمریکا را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر نداده است بلکه تاکتیک هایشان را عوض کرده است.
این روزنامه خبر عراق و جام آتش! را بازتاب داد و نوشت: آغاز جام جهانی در برزیل همزمان بود با آغاز جنگی خونین در عراق. در روزهایی که مسی برای آرژانتین و بنزما برای فرانسه و نیمار برای برزیل، فکر می کنند که می جنگند، تصاویری از عراق مخابره شده که نشان داده برخی از کشته شدگان عراقی لباس این فوتبالیست های مشهور را به تن داشته اند.
**9165**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن