تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819887074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارايه دفاعیات جاسبی درباره تفحص از دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ارايه دفاعیات جاسبی درباره تفحص از دانشگاه آزاد
رضا صابری گفت: امروز آخرین دفاعیات جاسبی در کمیسیون ارایه شد و بعد از این جلسه کمیسیون جمع بندی خود را نسبت به تفحص از دانشگاه آزاد آماده و برای رای گیری اقدام می‌کند.
سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه امروز آخرین دفاعیات جاسبی درباره تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش ارایه شد، گفت: پس از ارایه مستندات لازم جمع بندی این پرونده صورت خواهد گرفت.

به گزارش برنا، رضا صابری با یادآوری جلسه امروز (26 خرداد) کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش مجلس، گفت: جلسه امروز با حضور عبدالله جاسبی رئیس سابق این دانشگاه برگزار شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز آخرین دفاعیات جاسبی در کمیسیون ارایه شد و بعد از این جلسه کمیسیون جمع بندی خود را نسبت به تفحص از دانشگاه آزاد آماده و برای رای گیری اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان زمان دقیق ارایه گزارش تفحص از دانشگاه آزاد در صحن را اعلام کرد، افزود: پیچیدگی‌های موجود در تفحص از این دانشگاه زیاد بوده و باید پاسخ‌های جاسبی را با اسناد مطابق داده و مجموعه مستندات را ببینیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: در نهایت آنچه از گزارش تفحص از دانشگاه آزاد نهایی خواهد شد حاصل جمع بندی کمیسیون آموزش مجلس است.

وی در توضیح مراحل بعدی بررسی گزارش تفحص از دانشگاه آزاد، گفت: گزارش تفحص از این دانشگاه در کمیسیون آموزش مجلس مورد رای گیری قرار خواهد گرفت، اگر کمیسیون پاسخ ها را قانع کننده نداند به صحن علنی مجلس برای رای گیری نهایی ارجاع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در توضیح سوالات مطرح شده از سوی هیات تفحص از دانشگاه آزاد از رئیس سابق این دانشگاه، گفت: مسائل سیاسی و حضور برخی افراد با سابقه سیاسی در این دانشگاه، ارتباط دانشگاه با برخی از عناصری که با نظام ارتباط خوبی نداشتند و همچنین برخی مباحث در حوزه املاک و مسائل مالی از جمله سوالات مطرح شده از جاسبی در جلسه امروز کمیسیون بود که وی نیز توضیحاتی ارایه کرد.



هروی: برخی از ابهامات موجود در پرونده تفحص از دانشگاه آزاد از سوی قوه‌قضاییه رسیدگی شده است

جواد هروی رئیس کمیته عالی مجلس در توضیح جزییات جلسه امروز(26 خرداد) هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، گفت:‌ در این جلسه عبدالله جاسبی رئیس سابق این دانشگاه برای ارایه توضیحات مربوط به دوران ریاست خود حضور داشت.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بسیاری از مباحثی که برخی از اعضای هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در گزارش این تفحص به آ‌ن اشاره می‌کنند مربوط به مباحثی است که از جانب قوه قضاییه در گذشته پاسخ داده شده است.

وی افزود: مسائلی مانند زمین‌های واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و مباحثی از این دست جزو پرونده‌هایی هستند که از سوی قوه قضاییه برای آنها رای صادر و مختومه شده و در حال حاضر دوباره مطرح شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری اظهارات جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: وی معتقد است بخشی از ابهامات مربوط به دوران ریاست من در این دانشگاه مربوط به هیات موسس و هیات امنا بوده و نباید تمام مسئولیت‌ها و ابهامات مربوط به آن را پاسخگو باشم که این موضوع قابل قبول است.

هروی ادامه داد: مباحثی نیز در خصوص افرادی که بدون مدرک در دانشگاه آزاد در سمت‌های مختلف ورود پیدا کردند در جلسه امروز مطرح شد که این نیز با توضیحات جاسبی مبنی بر اینکه به محض اطلاع عذر چنین افرادی خواسته شده است، پاسخ داده شد.

درویش پور: دعوای شخصی با دانشگاه آزاد محل طرح در تفحص از این دانشگاه ندارد

حجت‌الله درویش‌پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با یادآوری حضور جاسبی در کمیسیون متبوعش برای ارایه توضیحاتی در خصوص تفحص از دانشگاه آزاد، گفت:‌ موضوعی درباره ارایه مستنداتی در خصوص زمین 1400 هکتاری در منطقه حصارک تهران که متعلق به فردی به نام هادوی است مطرح شد که این جای بررسی ندارد چرا که جاسبی مدعی رسیدگی به این پرونده از سوی قوه قضاییه بوده و همچنین اینکه دعوای شخصی فردی با دانشگاه آزاد جای طرح در تفحص از دانشگاه آزاد ندارد.

کوچکی نژاد: ارایه مستندات از سوی جاسبی در جلسه آینده

جبار کوچکی نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: جمع بندی نهایی پرونده تفحص از دانشگاه ازاد اسلامی موکول به جلسه بعد و ارایه مستندات لازم از سوی جاسبی به کمیسیون شد.




تاریخ انتشار: 26 خرداد 1393 - 18:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن