تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش کارشناسان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دراهواز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش کارشناسان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دراهواز برگزار شد اهواز - ایرنا - نخستین همایش کارشناسان بهداشت عمومی و محیط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز رییس این مرکز در این نشست بر ضرورت رعایت بهداشت برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و لزوم توجه به گرایش های مختلف علم بهداشت تأکید کرد.
ˈفرهاد کلانتری ˈ با اشاره به این که در جهان هزینه بالایی برای درمان بیماری های مختلف صرف می شود گفت: اگر با برنامه ریزی مناسب، شرایط به گونه ای پیش رود که این هزینه ها صرف مسائل بهداشتی و پیشگیری از بروز بیماری ها شود، تبدیل به سرمایه گذاری خواهد شد و ضروری است در زمینه بهداشت در جای درست هزینه کنیم تا سرمایه درستی نیز از آن به دست آوریم.
عضو هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر ضرورت اجرای فعالیت های پیشگیرانه مبتنی بر توجیه های علمی تاکید و تصریح کرد: کارشناسان حوزه بهداشت باید به روش های نوین علمی تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند برنامه های پیشگیرانه را برای اصلاح سیستم موجود مصوب و اجرا کنند.
وی با اشاره به این که باید با فرهنگ سازی جامعه را نسبت به آلودگی های بهداشتی و خطرهای احتمالی آگاه ساخت، تصریح کرد: باید برای نسل آینده سرمایه گذاری شود و آموزش را از کودکی سرلوحه کار قرار داد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.
کلانتری در ادامه با بیان این که بیمارستان نفت اهواز یکی از مجهزترین تصفیه خانه های فاضلاب بیمارستانی را در سطح کشور دارد، گفت: گاهی بیمارستان ها از سیستم تصفیه مناسبی برخوردار نیستند که این مشکل، بسیار آسیب رسان است.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز عملکرد این مرکز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سال های اخیر با برگزاری دوره های آموزشی، مشاوره ها، بازدیدهای حضوری و خرید تجهیزات مناسب تا حدودی رویکرد شرکت های صنعتی را که با آنها همکاری داریم تغییر داده ایم و امیدواریم این تغییر و اصلاح به صورت پایدار و مستمر ادامه داشته باشد.
معاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز بیماری های جدید و ناشناخته را از جمله خطرهایی برشمرد که به صورت نامحسوس جوامع را تهدید می کنند.
ˈعبداله صرامی ˈ ویروس جدید کرونا را یکی از جدیدترین بیماری های واگیردار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که منشاء این بیماری کشور عربستان و بعضی کشورهای حاشیه خلیج فارس است، باید بسیار مواظب باشیم زیرا احتمال انتقال آن به کشور زیاد است.
وی علائم این بیماری را مانند سرماخوردگی و آنفولانزا دانست و توضیح داد: این بیماری در فصل پاییز خود را بیشتر نشان می دهد و باید از هم اکنون برنامه ریزی مدون و پیشگیرانه ای در این زمینه تعریف و اجرا شود.
گردهمایی کارشناسان بهداشت عمومی و محیط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور کارشناسان بهداشت عمومی و محیط این سازمان در روزهای 25 و 26 خردادماه در اهواز جریان داشت.
بررسی فعالیت های سال گذشته، اقدام های راهبردی سال 93، معرفی نرم افزار بهداشت محیط، برگزاری انتخابات شورای جدید و برگزاری اولین جلسه شورای جدید، دیداراز مراکز زیر پوشش بهداشت و درمان اهواز و دیدار از تصفیه خانه آب شهید دغاغله از برنامه های این نشست دو روزه بود.
7162/538

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن