تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818866968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات ریاست جمهوری مصر آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتخابات ریاست جمهوری مصر آغاز شد ایران - تهران - انتخابات ریاست جمهوری مصر صبح امروز (دوشنبه) و با رقابت دو نامزد یعنی عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع سابق و حمدین صباحی سیاستمدار معروف این کشور در داخل مصر، آغاز شد.


به گزارش ایرنا ، کمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر چهارشنبه گذشته از دستیابی عبدالفتاح سیسی به 5/94 درصد از آرای شهروندان مصری مقیم خارج خبر داد. این انتخابات 25 تا 29 اردیبهشت (15 تا 19 مه ) با مشارکت 318 هزار مصری خارج نشین برگزار شد.
طرفداران ˈمحمد مرسیˈ رییس جمهوری سابق و عضو گروه ˈاخوان المسلمینˈ، این انتخابات را تحریم کرده اند و علت آن را نیز برکناری غیر قانونی مرسی توسط السیسی و کودتای نظامی علیه وی می دانند اما طرفداران السیسی این اقدام وی را ˈتصحیح مسیر انقلابˈ می دانند.

** امنیتی شدن مصر در آستانه انتخابات
امنیتی شدن مصر در آستانه انتخابات در آستانه آغاز انتخابات ریاست جمهوری مسؤولان مصر تدابیر امنیتی شدیدی را به هدف حمایت از مراکز رأی گیری در مناطق مختلف این کشور به اجرا گذاشته اند.
حدود 400 هزار نفر از نیروهای ارتش و پلیس مصر تدابیر امنیتی ویژه ای را در همه مراکز رأی گیری آغاز کرده اند.
ˈصدقی صبحیˈ وزیر دفاع مصر تأکید کرد که تدابیر امنیتی با شدت در اطراف مراکز رأی گیری اجرا می شود، و بیش از 13 هزار قاضی بر این مراکز نظارت می کنند.
بیش از 50 میلیون مصری حق دارند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.
خاورم/1275**1586
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن