تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات ریاست جمهوری مصر برای شهروندان ساکن خارج پنجشنبه آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
انتخابات ریاست جمهوری مصر برای شهروندان ساکن خارج پنجشنبه آغاز می شود

انتخابات ریاست جمهوری مصر برای شهروندان ساکن خارج پنجشنبه آغاز می شود
«بدرعبدالعاطی» سخنگوی وزارت خارجه مصر اعلام کرد که مقدمات برای رای گیری انتخابات ریاست جمهوری از مصری های ساکن خارج فراهم شده و این رای گیری از فردا( پنجشنبه ) در کنسولگری ها و سفارتخانه های مصر در مناطق مختلف جهان آغاز می شود .
به گزارش نامه نیوز، عبدالعاطی تصریح کرد که مصری ها می توانند در 124 کشور در نقاط مختلف جهان آراء خود را در صندوق های رأی بیندازند .

وی افزود: ما هیچ نگرانی ای در خصوص برگزاری این انتخابات و همچنین تلاش های گروه ˈاخوان المسلمینˈ و طرفداران این گروه جهت مانع تراشی برای رای گیری نداریم.

وی اضافه کرد: وزارت خارجه مصر به اطلاع مقام های کشورهای مختلف رسانده که چنین اقدام هایی تنها برای ایجاد مانع بر سر رای گیری است و در نتیجه همه گونه پیش بینی در این خصوص انجام شده و امنیت حوزه های رای گیری در کنسولگری ها و سفارتخانه های مصر در کشورهای مختلف برقرار شده تا رای گیری به خوبی و بدون مشکل انجام شود .

ˈعبدالعزیز سالمانˈ دبیر کل کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر در خصوص مصری های ساکن قطر و ترکیه نیز گفت: آن ها نیز همانند دیگر مصری های ساکن خارج می توانند با استفاده از حق قانونی خود ، نامزد مورد نظرشان را در انتخابات ریاست جمهوری مصر، برگزینند.

به گزارش ایرنا، مصر از زمان برکنار ˈمحمد مرسیˈ رییس جمهوری این کشور توسط ارتش، روابط پرتنشی با ترکیه و قطر داشته و این دو کشور را به حمایت از گروه اخوان المسلمین متهم می کند. این در حالی است که این دو کشور برکناری مرسی توسط ˈعبدالفتاح السیسیˈ وزیر دفاع سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری را کودتای نظامی ضد مرسی می دانند .

انتخابات ریاست جمهوری مصر برای مصری های ساکن خارج از 15 می ( 25 اردیبهشت ) آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه دارد .

کمیته عالی انتخابات مصر اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری این کشور روزهای 26 و 27 مه 2014 (5 و 6 خرداد 1393) و با حضور دو نامزد یعنی عبدالفتاح السیسی و ˈ حمدین صباحیˈ برگزار خواهد شد.

رسانه های مختلف عبدالفتاح السیسی را پیروز حتمی این انتخابات می دانند .




1393/2/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن